Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Virtuel machine på WinXP
Fra : Wass Up

Dato : 09-07-02 20:52

Hvor finder jeg den ?
automatisk opdate siger bare "We're sorry. Automatic installation of
Microsoft Virtual Machine is no longer provided for Microsoft Windows
XP."
windows update har den ikke og http://www.microsoft.com/java/vm/dl_vm40.htm
melder også pas

Fra : Henrik Walther

Dato : 10-07-02 22:04

On Tue, 9 Jul 2002 21:51:41 +0200, "Wass Up" <satanc@softhome.net>
wrote:

>Hvor finder jeg den ?

Direkte copy/pastet fra min installationsoversigt i WinXP Pro update
(som jeg for et par dage siden har reinstalleret):

Lykkedes 8. juli 2002 Microsoft Virtual Machine
Læs mere... Websted

Hvilket konkluderer den er tilgængelig via MS XP update siden.

--
Henrik Walther

Fra : Wass Up

Dato : 10-07-02 22:50

"Henrik Walther" <spam@winjunkie.dk> wrote in message

> [...]
> Læs mere... Websted
>
> Hvilket konkluderer den er tilgængelig via MS XP update siden.

Ikke hos mig. Jeg kan IKKE finde den på nogen somhelst af listerne. HJÆLP !

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-07-02 23:33

Wed, 10 Jul 2002 23:49:35 +0200, skrev "Wass Up"
<satanc@softhome.net>:

>Ikke hos mig. Jeg kan IKKE finde den på nogen somhelst af listerne. HJÆLP !

Ellers prøv med den »originale«, Suns JRE fra
http://java.sun.com/getjava/download.html.

Det er »meningen«, at det er den man skal bruge fremover i IE.

Fra : gert

Dato : 11-07-02 20:42

TAK!!!
Det var osse lige noget jeg kunne bruge
gert

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 11-07-02 04:59

Wass Up wrote:
> [...]
> automatisk opdate siger bare "We're sorry. Automatic installation of
> Microsoft Virtual Machine is no longer provided for Microsoft Windows
Jeg kan sende dig MS VM, blot send mig en mail, hvis du ønsker den

Bjarne

Fjern no spam i mailadresse hvis du skriver til mig
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002