Hjælp til recover af NT 4.0 ADMINISTRATOR ~
Fra : Ukendt

Dato : 09-07-02 18:44

Jeg tror vi er hijacket på 1 NT4.0 SP3 server og har alene en konto med
adgang til serveren, men altså ikke admin rettighed.

Kan du hjælpe os til at få kontrol igen ? Så har vi et job til dig, med
løbende vedligehold af 2 x NT servere, som også skal opdateres m.v. Ring
26211000 att. Michael.

Med de bedste hilsener fra
Michael

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-07-02 20:08

In article <3d2c7249$0$13948$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"TDC" <NO-EMAIL> wrote:

> [...]
>
> Kan du hjælpe os til at få kontrol igen ? Så har vi et job til dig, med
> løbende vedligehold af 2 x NT servere, som også skal opdateres m.v. Ring

Jeg kan ikke hjælpe dig, men hvis du lige kan fiske den krypterede
passworddatabase (ikke svært på så gammel en Windows kasse), så kan
l0pthcrack hurtigt finde passwordet. Giv den lige en ordbog at lege med.

Hvis du skal tilbyde mig et job hvor jeg skal lide under noget så
gammelt Microsoft l*rt, så kan du ikke tilbyde nok i løn :)

Fra : Kim Noer

Dato : 11-07-02 21:00

"TDC" <NO-EMAIL> wrote in message

> Jeg tror vi er hijacket på 1 NT4.0 SP3 server og har alene en konto
> med adgang til serveren, men altså ikke admin rettighed.

Kig på dette program : http://www.atstake.com/research/lc/ og 'håb' på
at det er et nemt password der står i en engelsk ordbog :).

--
"I'm suffering from amnesia and deju vu at the same time.
I think I've forgotten this before." - Steven Wright

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 12-07-02 07:52

It seems TDC wrote:
> Jeg tror vi er hijacket på 1 NT4.0 SP3 server og har alene en konto med
> adgang til serveren, men altså ikke admin rettighed.

boot den op i singleuser, og ....

Nå nej.

> Kan du hjælpe os til at få kontrol igen ? Så har vi et job til dig, med
> løbende vedligehold af 2 x NT servere, som også skal opdateres m.v. Ring
> 26211000 att. Michael.

først skal du vist lige bevise at du har ret til at være
administrator på maskinen, og ikke bare er en fyret medarbejder, der tog
firmaserveren med hjæm den sidste dag på arbejdet... Jeg ville
nødig medvirke til en kriminel handling.

> Med de bedste hilsener fra
> Michael

Beklager mistænkliggørelsen, men man kan aldrig vide...

--
Soeren Schroeder
"To define recursion, we must first define recursion."

Ansat i Cybercity, men udtaler sig ovenfor som privatperson

Fra : Christian Andersen

Dato : 12-07-02 08:28

Soeren Schroeder wrote:

> boot den op i singleuser, og ....
>
> Nå nej.

Betaler du en ny skærm til mig?

--
..signature

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 12-07-02 10:44

It seems Christian Andersen wrote:

> Betaler du en ny skærm til mig?

Er det en windows joke, for så forstår jeg den ikke...

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 12-07-02 10:46

In article <slrnaitaao.2iqa.spam_me_senseless@dot.adsl.dk>, Soeren Schroeder wrote:

> Er det en windows joke, for så forstår jeg den ikke...

http://tuxedo.org/~esr/jargon/html/entry/snarf.html (nr. 5)
(vil jeg da gætte på)

--
Andreas Plesner Jacobsen | Whip it, whip it good!

Fra : Christian Andersen

Dato : 12-07-02 10:55

Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> http://tuxedo.org/~esr/jargon/html/entry/snarf.html (nr. 5)
> (vil jeg da gætte på)

Heh

--
..signature

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 12-07-02 10:57

It seems Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> http://tuxedo.org/~esr/jargon/html/entry/snarf.html (nr. 5)
> (vil jeg da gætte på)

Ahh. Først nu forstår jeg ingenting.

Takker. "[This sense appears to be widespread among mundane teenagers]" er
iøvrigt en sætning jeg lige vil gemme til en god anledning

--
Soeren Schroeder
"To define recursion, we must first define recursion."

Udsat i Cybercity, men udtaler sig ovenfor som privatperson

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-07-02 11:01

"Soeren Schroeder" <spam_me_senseless@dot.dk> skrev i en meddelelse
> Udsat i Cybercity

Du bør også have en variant med Pantsat

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 12-07-02 11:02

It seems Martin Højriis Kristensen wrote:
> "Soeren Schroeder" <spam_me_senseless@dot.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du bør også have en variant med Pantsat

Mere tak. Måske jeg skal lave en strn macro til at variere det
automatisk... Bortset fra det er vi HELT sikkert OT nu.

--
Soeren Schroeder
"To define recursion, we must first define recursion."

Undsat i Cybercity, men udtaler sig ovenfor som privatperson

Fra : Simon Skals

Dato : 12-07-02 15:35

It seems Soeren Schroeder wrote:
>Mere tak. Måske jeg skal lave en strn macro til at variere det
>automatisk...

Eller måske lave et shell-alias kaldet 'news' som peger på din
newsreader, så vi andre ikke risikerer at måtte undvære dine
guldkorn, fordi du ikke kan stave til slrn.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Per S. Christensen

Dato : 17-07-02 13:48

On Tue, 9 Jul 2002 19:44:21 +0200, "TDC" <NO-EMAIL> wrote:

Tjek http://www.isds.dk/products_view.asp?pid=17

et program til ca 3500 kr. ex moms der kan det meste.

> [...]
>
>Kan du hjælpe os til at få kontrol igen ? Så har vi et job til dig, med
>løbende vedligehold af 2 x NT servere, som også skal opdateres m.v. Ring

Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen

Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet, Fiat, Libero eller Lego