Problemer med exchangeserver
Fra : Ukendt

Dato : 10-07-02 18:20

På min hjemmepc logger jeg på serverne på mit arbejde.
Det gør jeg ved hjælp af en Cisco vpn software client, og det går alt sammen
riggtigt godt. Jeg kan bruge bruge alle netværksdrevene.

Men jeg kan ikke få kontakt med firmaets mailserver.

Når jeg åbner Outlook Xp, får den ikke forbindelse med serveren.
Hvis jeg sletter outlookprofilen laver en ny profil, kan jeg godt få
forbindelse.
Men hvis jeg lukker outlook og åbner den igen, kan jeg ikke komme på
igen????

Frank Lundgren

Fra : Jakob K. Nielsen

Dato : 11-07-02 11:41

> [...]
> forbindelse.
> Men hvis jeg lukker outlook og åbner den igen, kan jeg ikke komme på

-----------
Indtaster du netbios navn eller IP adresse på serveren?

/Kvistgaard, CCNA

Fra : Henrik Walther

Dato : 11-07-02 15:26

On Thu, 11 Jul 2002 12:41:05 +0200, "Jakob K. Nielsen"
<jakob@geforce.dk> wrote:

>Indtaster du netbios navn eller IP adresse på serveren?

Kan det ikke være ligegyldigt eftersom outlook konfigurationen efter
en "check name" på exchange serveren resolver evt. indtastede IP til
serverens hostnavn ?

--
Henrik Walther

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-02 15:21

"> > Når jeg åbner Outlook Xp, får den ikke forbindelse med serveren.

> Indtaster du netbios navn eller IP adresse på serveren?

Når jeg opretter en ny profil skal jeg indtaste både navnet på postserveren
og mit login navn.

Mener du at der er andet som skal indtastes?

Frank