Datakabel fra T-Hansen til 3310/3410 er de~
Fra : Brian Østergaard

Dato : 10-07-02 16:05

Hej

Jeg skal bruge et kabel til at unlocke min 3410, og da jeg alligevel skal
forbi en af T-Hansen´s butikker i morgen vil jeg lige høre om der er nogle
der har erfaringer med deres datakabel (nr. 1754450) ?
De siger at det er et kombikabel som kan omskiftes mellem Mbus og Fbus

Jeg har hørt noget om at den kun virker på win98 men ikke XP ?

På forhånd tak for svar.

Med venlig hilsen
Brian "total newbie" Østergård

Fra : MaRk

Dato : 10-07-02 16:41

Hej

Køb det *ikke hos thansen* men køb det hos www.super-cover.com (dansk side)
der koster det samme kabel 60,- Det kan ihvertfald godt unlocke nokia 3310 i
windowns xp, jeg har selv låst 4 3310 op med det.
Du skal sikkert bruge noktool 18.

Mvh
MaRk

Fra : Brian Østergaard

Dato : 10-07-02 16:56

"MaRk" <x@x.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der koster det samme kabel 60,- Det kan ihvertfald godt unlocke nokia 3310
> windowns xp, jeg har selv låst 4 3310 op med det.

Tak for dit svar Mark.

Jeg vil nu stadig gerne vide om T-Hansen kablet er ok. Da jeg hellere vil
give lidt mere for kablet end at skal til at bøvle med at overføre penge til
super-cover, og vente på at den kommer med posten.

Så hvis der er nogle som har prøvet T-Hansen kablet så hører jeg gerne.

Med venlig hilsen
Brian Østergård

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 10-07-02 17:02

> [...]
til
> super-cover, og vente på at den kommer med posten.

Ja, kablet fra THansen kan sagtens bruges til at unlocke din 3310. Jeg vil
anbefale dig at bruge programmet Knok22.

--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (datakabler/flasher/boxe m.m.)

Fra : Brian Østergaard

Dato : 10-07-02 17:22

"MOBILUDSALG.dk" <info@mobiludsalg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Priseksempler :
> Lader til Nokia 49kr, Datakabler 119kr, Håndfri 39kr.....

Hej Mobiludsalg.

Det er kanon stærkt af dig at sige ok. for en konkurrent/kollegas varer, det
er jeg sikker på vil blive husket.

Nu er det en Nokia3410 og ikke en 3310 der skal låses op. Jeg er blevet
anbefalet at bruge Eeprom Tools by B-phreaks V3.0. Vil du stadig anbefale
Knok22 når det er en 3410 det handler om.

Og endnu en gang tak for svaret.

Med venlig hilsen
Brian Østergård

Fra : Brian Østergaard

Dato : 10-07-02 17:59

KLIP
> [...]
> anbefalet at bruge Eeprom Tools by B-phreaks V3.0. Vil du stadig anbefale
> Knok22 når det er en 3410 det handler om.

KLIP

Nu fatter jeg slet ikke noget.

Telefonen er købt med Orange abn. og skulle være simlåst (det står flere
steder). Ikke destro mindre har jeg lige testet med et Sonofon og et
TDC-kort og begge virker fint, man kan både ringe til og fra telefonen med
disse kort.

Min gamle 3210, som skulle være låst til Sonofon, kører også med TDC, og mit
nye Orange kort ??

Har jeg bare været heldig 2 gange i træk og få nogle telefoner der alligevel
ikke er låste, eller er der nogen der har en bedre forklaring ???

Med venlig hilsen
Brian Østergård

Fra : helloo.dk

Dato : 10-07-02 19:22

Ja du skal bruge Knok22. en ny version af dette program understytter nemlig
Nokia 3410 telefoner..

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 10-07-02 19:49

> Nu fatter jeg slet ikke noget.

> Har jeg bare været heldig 2 gange i træk og få nogle telefoner der
alligevel
> ikke er låste, eller er der nogen der har en bedre forklaring ???

Det ser sådan ud, der har du vist været utrolig heldig

Fra : soren

Dato : 11-07-02 17:24

> [...]
alligevel
> ikke er låste, eller er der nogen der har en bedre forklaring ???

Jeg har set at telias tilbud rundt omkring på 3410 har heller ikke simlås..
såå..
måske de ikke kan låse dem nemt og billigt?

/soren

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 10-07-02 19:46

> Hej Mobiludsalg.
>
> Det er kanon stærkt af dig at sige ok. for en konkurrent/kollegas varer,
det
> er jeg sikker på vil blive husket.

Folk er desværre ofte for egoistiske og uhjælpsomme, og "konkurrerer ofte
fokert" forstået på den måde at konkurrere ikke betyder at opnå monopol, vi
burde alle kunne tjene lidt og være glade - det er jo også vigtigt med en
god service og forstand på det man laver

THansen har f.eks. den fordel at det er et stort firma med store ressourcer
andre fimaer har f.eks. den fordel at de hjælper kunderne med deres
specifikke problemer omkring eksempelvis unlock (såsom simlock.dk, helloo.dk
og unlockzonen.dk) - Vi burde alle kunne hjælpe og henvise til hinanden uden
at skulle slås om hver enkelt kunde, derfor står vi da hellere end gerne
inden for vores kunkurrenters (i dette tilfælde THansen) produkter hvis vi
ved at det virker som det skal - og det gør det i dette tilfælde 100%, så
køb du endelig dit kabel hos dem hvis du ønsker dette.

> Nu er det en Nokia3410 og ikke en 3310 der skal låses op. Jeg er blevet
> anbefalet at bruge Eeprom Tools by B-phreaks V3.0. Vil du stadig anbefale
> Knok22 når det er en 3410 det handler om.

Ja, det var en tastefejl fra min side - som helloo.dk også siger
understøtter den nye version af Knok22 også 3410. Bemærk venligst at jeg dog
ikke _fraråder_ dig at bruge EEprom Tools, men jeg kan stå 100% inde for
Knok22.

> Og endnu en gang tak for svaret.

Det var så lidt, du kan altid skrive hvis du har problemer eller spørgsmål

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 10-07-02 20:02

> Ja, det var en tastefejl fra min side - som helloo.dk også siger
> understøtter den nye version af Knok22 også 3410.

Og til dem der skulle være interesseret hedder det Knok Phoenix Build 1 og
kan hentes her :
http://mudboy.web3.cz/nokia/flasher/soft/knokphoenixb1.zip

Fra : MaRk

Dato : 10-07-02 20:11

Mobil udsalg>> er det dårligt at bruge noktool 18???

B. østergaard >> Overvej nu at købe kablet alligevel man kan jo bruge det
til at få logo'er, billedbeskeder ganske gratis (bortset fra logomanager)

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 10-07-02 21:45

> Mobil udsalg>> er det dårligt at bruge noktool 18???

Det har jeg ikke udtalt mig om, Nokia Tool er da et glimrende program.

Jeg skrev følgende : (læg mærke til at jeg skrev "ikke").

Fra : MaRk

Dato : 10-07-02 22:35

> [...]
>
> Jeg skrev følgende : (læg mærke til at jeg skrev "ikke").
>
> "Bemærk venligst at jeg dog ikke _fraråder_ dig at bruge EEprom Tools, men
Jeg troede eeprom tools var det samme som noktool

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 10-07-02 22:41

> Jeg troede eeprom tools var det samme som noktool

Det er det også. Jeg tror du misforstår det jeg skrev, prøv lige at læse det
igen.

Fra : MaRk

Dato : 10-07-02 23:02

Jeg havde vist ikke læst ordenligt.....

Fra : Brian Østergaard

Dato : 10-07-02 20:17

KLIP
> [...]
> burde alle kunne tjene lidt og være glade - det er jo også vigtigt med en
> god service og forstand på det man laver

Det er den rigtige indstilling du har der !

Og selvom jeg er temmlig ny i denne NG så er jeg dybt imponeret over tonen
her. I mange af de andre NG´r sviner folk hinanden til og konkurrer om hvem
der kan råbe højest.
Så det er meget positivt at man bliver så godt hjulpet på vej her.

Tak for alle svarene. Jeg køber nu nok et datakabel på et eller andet
tidspunkt selvom min telefon åbenbart kører uden at jeg har pillet. Det er
rart nok at have hvis man skal ændre/opdatere noget på et tidspunkt.

Med venlig hilsen
Brian Østergård

Fra : helloo.dk

Dato : 10-07-02 20:40