php -> asp
Fra : :: Gulvbolden :: ofc~

Dato : 13-02-01 19:49

Jeg ved godt at ASP er djævlens værk herinde, men findes der ikke et program
der kan konvertere php til asp??

Og understøtter asp overhovedet mysql??

Grunden er at jeg måske flytter til et webhotel hvor der ikke er mulighed
for php. Jeg gider ikke sætte mig ind i ASP-kode... det er sgu for
indviklet!

--
mvh. Søren Nielsen - webmaster at http://vvv.ofc-junior.com
** Håndbold. Sportens svar på en vandhane, der drypper! **

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-02-01 21:39

":: Gulvbolden :: ofc-junior.com" <snie@hockeymail.com> wrote
> Jeg ved godt at ASP er djævlens værk herinde, men findes der ikke et
program
> der kan konvertere php til asp??

Hvis der gør, tror jeg næppe du ender med en fornuftig kode..

> Og understøtter asp overhovedet mysql??

Ja...

> Grunden er at jeg måske flytter til et webhotel hvor der ikke er mulighed
> for php. Jeg gider ikke sætte mig ind i ASP-kode... det er sgu for
> indviklet!

Hvorfor så ikke flytte til er PHP hotel

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : :: Gulvbolden :: ofc~

Dato : 14-02-01 10:43

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> skrev i en meddelelse
> Hvorfor så ikke flytte til er PHP hotel

Fordi det er sponsoreret af et firma der ikke hoster php...