omplacering
Fra : Elisabeth

Dato : 10-07-02 14:47

www.sirene.hongnet.dk

Hilsen Elisabeth

Fra : Holm

Dato : 11-07-02 11:28

Elisabeth <beks@hongnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aghdul$8m0$1@news.net.uni-c.dk...
> www.sirene.hongnet.dk
>
> Hilsen Elisabeth

Hej Elisabeth

Det er virkelig en god idé med det skema du har lavet !!
Jeg har set hende på www.dyrenettet.dk
jeg håber virkelig I finder et godt hjem til hende , og bravo fordi I gør
det så godt , og ærligt

Holm

Fra : Elisabeth

Dato : 11-07-02 15:01

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har set hende på www.dyrenettet.dk
> jeg håber virkelig I finder et godt hjem til hende , og bravo fordi I gør

Tusind tak for kommentarerne.
Ja det håber vi også...og jeg tror det faktisk! Allerede på lørdag kommer
der en og besøger Sally..så håber vi på kærlighed ved første blik.
Mange hilsener
Elisabeth

Fra : Pia

Dato : 11-07-02 15:28

"Elisabeth" <beks@hongnet.dk> wrote in message
> Ja det håber vi også...og jeg tror det faktisk! Allerede på lørdag kommer
> der en og besøger Sally..så håber vi på kærlighed ved første blik.

Hvis hun er bare halvt så charmerende som min "labweiler", så skal du nok
komme af med hende. :) Men nej, det er ikke (kun) en sofahund.

:Pia

Fra : Elisabeth

Dato : 11-07-02 16:10

"Pia" <@> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis hun er bare halvt så charmerende som min "labweiler", så skal du nok
> komme af med hende. :) Men nej, det er ikke (kun) en sofahund.

Hej Pia
Du kan tro jeg har været inde og kigge på Max, og de to kunne være søskende,
så ens ser de ud. Jeg har fulgt med, for han er jo lidt "foran" Sally i
alder!
Når jeg kommer til at savne hende for meget vil jeg kigge ind til Max og
sukke dybt

Hilsen Elisabeth