minolta pagepro 6L og win xp
Fra : rasmus carlsen

Dato : 10-07-02 14:12

Nogen der har fået ovenstående til at fungere sammen??

ras

Fra : A.k.

Dato : 10-07-02 15:41

Jeg har haft det til at køre sammen, mener det var noget med drivere til 11
L og så skulle man lægge papiret i midten i stedet for i venstre side.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 11-07-02 12:25

> Jeg har haft det til at køre sammen, mener det var noget med drivere til
11
> L og så skulle man lægge papiret i midten i stedet for i venstre side.

ja ...jeg bokser med det ... men kan ikke få det til at fungere ... Man skal
bruge driveren til 1100L og det gør jeg så. Og nogen gange virker det lige
efter installation - men så snart maskinen har været slukket vil den ikke
alligevel - og så skal jeg afinstallere (og det kan kun gøres i fejlsikret
tilstand - ellers vil den ikke) og geninstallere ... og så virker det nogen
gange ...!

Det jeg ikke helt kan greje er, om jeg efterfølgende skal tilføje min 6L -
har prøvet men uden held ... måske skal man gøre noget hemmeligt? En eller
anden port skal omkonfigureres eller hvad ved jeg.

ras