Musik
Fra : Hirikili

Dato : 10-07-02 05:59

Hej , jeg står og skal bruge et prog. der kan tage et enkelt nummer ud fra
en cd og lægge det som fil i en mappe , ikke som mp3 fil men den orginale
fil, ????

--
Hirikili.

Fra : Kim Jensen

Dato : 10-07-02 08:31

> Hej , jeg står og skal bruge et prog. der kan tage et enkelt nummer ud fra
> en cd og lægge det som fil i en mappe , ikke som mp3 fil men den orginale
> fil, ????

http://www.exactaudiocopy.de/

mvh
Kim Jensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-07-02 10:45

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.exactaudiocopy.de/

Jepper, det bedste program. Musikfilen bliver i WAV format.

Fra : Finn og Angela

Dato : 10-07-02 21:15

"Hirikili" <hirikili@vinelsker.com> skrev i en meddelelse
> Hej , jeg står og skal bruge et prog. der kan tage et enkelt nummer ud fra
> en cd og lægge det som fil i en mappe , ikke som mp3 fil men den orginale
> fil, ????

http://www.cdex.n3.net/

hilsen Finn