Endnu en møgside...(IE 6)
Fra : Madsen

Dato : 10-07-02 03:00

Hej,

Jeg har problemer med denne side:
http://www.asus.com.tw/inside/downloadmap.htm

Hvis jeg klikker på linket til venstre som hedder Download >
Motherboard så får jeg følgende fejl:

Microsoft VBScript runtime error '800a000b'
Division by zero
/topad.asp, line 25

Er der da for h...... ikke nogen der kan lave hjemmesider mere?
Har Asus mon BIOS-versioner på en alternativ side uden alt det
tingeltangel man ikke kan bruge til noget alligevel? Jeg har været
igennem deres mirrorsites, men her er problemet tilsyneladende det
samme.

(Det er ikke min firewall der er årsagen).

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 10-07-02 03:02

Madsen skrev:

> Jeg har problemer med denne side:
> http://www.asus.com.tw/inside/downloadmap.htm

He-he.
2 sec. efter jeg har sendt indlægget kommer jeg igennem uden runtime
error '800a000b'. Mystisk.

Madsen.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 13-07-02 22:53

Madsen wrote:

> He-he.
> 2 sec. efter jeg har sendt indlægget kommer jeg igennem uden runtime
> error '800a000b'. Mystisk.

Jeg har oplevet det samme med IE(win32) og Mozilla(Linux)
så det er nok nærmere Asus der ikke rigtigt kan klare
jobbet med at køre en web server.

men deres ftp køre lidt bedere
eks. ftp://ftp.asuscom.de/

når link som denne
http://cgi.asus.com.tw/cgi-bin/dl.asp?filename=misc/ide/pdc20276/pdc20276.zip
ikke virker, så savner man virkelig
http://www.asus.com/download/driver/pdc20276.zip
som i gode gamle dage

når alt man vil er at downloade en bios,driver hvad
fanden skal man så med cgi,asp,php

Jan Rasmussen

AMD XP1800,Asus A7V333,Asus Geforce 3ti,
512mb DDR, 80,45,30GB-IBM
Plexwriter 12/10/32
Red Hat 7.3 Kernel 2.4.18-5

Fra : Madsen

Dato : 13-07-02 20:13

Jan Rasmussen skrev:

> Jeg har oplevet det samme med IE(win32) og Mozilla(Linux)
> så det er nok nærmere Asus der ikke rigtigt kan klare
> jobbet med at køre en web server.

Nej, det er noget værre skrammel, men det ser ud til at køre
nogenlunde fornuftigt lige nu, så de må jo have haft problemer
på siden. Det var denne her der ikke fungerede i et par dage:
http://download.asus.com.tw/mb_alllist.asp

> men deres ftp køre lidt bedere eks. ftp://ftp.asuscom.de/

Ja, det er da til at forstå. Jeg fik også linket i bundkorts-
gruppen og vil bruge det fremover i stedet.

Tak for svaret.

Madsen.