Findes der en hjemmeside.... ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 10-07-02 01:12

Hej i gruppen

Jeg har en god ven der vil bygge sig en ny computer, men han aner ikke en
disse om det. Jeg kan af gode grunde ikke være der og hjælpe ham, dan han
bor i USA. Så er det jeg tænkte, findes der en hjemmeside hvor han kan se
hvad man skal gøre, meget gerne med billeder ?

Kim Larsen

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 10-07-02 07:27

Prøv evt her : http://home19.inet.tele.dk/perth0/home_made.htm
eller søg på byg din egen pc på www.google.com der er masser af links!

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 10-07-02 07:57

> [...]
> bor i USA. Så er det jeg tænkte, findes der en hjemmeside hvor han kan se
> hvad man skal gøre, meget gerne med billeder ?

Hej Kim
Da han er i USA er kan vel nogenlunde til Engelsk så kan han prøve at kigge på
følgende side http://pcmech.pair.com/ følg linket build your own PC der er alt det der er
nødvendigt at vide.
Med venlig hilsen
Paul Ø. Sørensen>

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-07-02 08:22

> [...]
> bor i USA. Så er det jeg tænkte, findes der en hjemmeside hvor han kan se
> hvad man skal gøre, meget gerne med billeder ?

Jeg takker mange gange for de svar der er kommet, nu er han da godt rustet
til at bygge selv.

Kim Larsen