TCP port problem!
Fra : XoDeus

Dato : 09-07-02 21:37

Hej allesammen.
Jeg har et lille problem! Det er blevet til et stort problem.
Det var sådan at jeg for ikke så længe siden postede noget
med FTP alt port, der ved jeg at jeg KAN bruge 2121, meeeen.....
Nu brokker maskinen sig, rigtig meget endda... Jeg kan ikke starte
ftp server programmet på noget som helst port.

LOG:
09-07-2002 22:22:46 SERVER: Unable to start server, port [N] may be in use.

Hvor [N] er hvilket som helst tal jeg vælger (21, 2121, 1024 osv)
Jeg har prøvet at kigge lidt på netstat og der er intet at se der er ikke
noget der
bruger port 2121 i hvert fald hellere ikke nogen af de andre porte!

Det system jeg kører er:
Microsoft Windows XP Pro Engelsk
Server program:
G6 FTP server 2.15
Firewall: slået fra! ( også den interne)
HVad kan jeg gøre gutter og gutinder???

Please help!