Nokia 3315 Cover
Fra : JE

Dato : 10-07-02 05:25

Er der nogen der ved, hvor man kan købe et org. nokia 3315 cover? Det er det
der ligner 3410 coveret, men har et tastatur-layout som en 3310..

Jeg har søgt på de forskellige søgemaskiner, men uden resultat.

Mvh. JE

Fra : Kenni Lund

Dato : 14-07-02 23:08

Jeg er også meget interesseret....jeg har brugt over 6 timer på at lede
efter dem, men det eneste som er til at opdrive er uoriginale 3315
look-alike covers :(

Hvis nogen kender en forhandler anywhere in the world, så vil jeg blive
meget glad

Mvh.
--
Kenni Lund
www.turbogris.dk

Fra : Nøkken

Dato : 16-07-02 00:45

Kan du huske hvor man kunne finde de uoriginale covers??

Fra : Kenni Lund

Dato : 16-07-02 11:54

> Kan du huske hvor man kunne finde de uoriginale covers??

Ja, men de er bare ikke ligeså fede

http://www.daydeal.com/nokia3390phonecovers12.htm
http://www.gsmsquare.com/33xx-3315-cover.htm

Mvh.