Multer på cykel i København
Fra : Herbert

Dato : 09-07-02 17:40

Hey

Nu vil jeg sq prøver og fange en multe eller to........... Og da jeg ikke
har bil. Vil det være en klar fordel. Hvis der er et sted i Københavns
området (Vesterbro og gerne i cykel afstand). Hvor disse kan fanges.

Nogle gode bud ?

Knæk og bræk

Erik

PS! Skulle være en der har en ektra plads i bilen til en fisketur på kysten.
Så høre jeg gerne fra dig
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Miracoolix

Dato : 25-09-02 01:57

Hej Erik.
Jeg vil mene at det er rimeligt svært at fange multer i søerne i Kbh da det
jo nok ikke lige er dér de går.
Men jeg har da set en gut hive en enkelt multe op ude ved Gilleleje Havn.
Jeg har også selv prøvet at få fat i en, men de er sgu ret svære at få i
tale.
Jeg tager ofte op til netop Gilleleje for at fiske da min kæreste (som
heldigvis også er vild med at fiske) bor i Græsted.
Du kan da godt få et lift derop, hvis det er.....

Du kan maile til mig på miracoolix@privat.dk så finder vi ud af noget.
Det skal lige siges at ham gutten jeg så fange multen havde været derude
siden kl. 0700 om morgenen
og havde stået der hele dagen uden så meget som et eneste hug, men han fik
den dog op hen ad aftenen.

Da jeg var deroppe for et par dage siden, så vi store stimer af multer gå
helt inde ved molen, lige neden for hvor vi stod.

Men lad os da skrives ved og se om vi kan finde en dag hvor det passer os
begge.
Jeg er arbejdsløs lige pt, så jeg fisker en del.

Venlig hilsen
Morten