Hvilken switch?
Fra : Herold³

Dato : 09-07-02 16:33

Hej gruppe.

Jeg overvejer at investere i en switch, der skal bruges til at dele
netværket mellem mine 2 maskiner, samt af og til bruges til noget små-LAN
med vennerne.

Hvilken switch kan I anbefale? Jeg leder efter noget forholdsvis billigt med
5-8 porte, men intet er sat fast. Større og dyrere kan også sagtens være en
mulighed, men så skal der også gives noget for pengene.

/Jacob

Fra : Jens Åge Holm

Dato : 09-07-02 22:54

> [...]
en
> mulighed, men så skal der også gives noget for pengene.

Køb den af de billige switche som du synes ser pænest ud.
Kvaliteten er nogenlunde den samme og de kan fuldt ud dække dine behov.
En 8 ports til 400,- vil være en udemærket løsning.

JÅH

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-07-02 11:12

Jens Åge Holm skrev:

> Køb den af de billige switche som du synes ser pænest
> ud.

Helt enig. Jeg købte en billig switch til 350,- kroner, og den kører
bare perfekt!

--
Mvh. Peter
"Trolderit, trolderat, trolderuuut! Spillet, det er slut."