HASTER: Kalender i PHP
Fra : Eliza Green

Dato : 07-02-01 23:08

Hej alle

Er der nogen der er stødt på / har udviklet en kalender i PHP??

Jeg søger sådan en tabel-kalender i rækker og kolonner og ugedagene øverst
(mindre kan naturligvis også gøre det) og med link til "forrige måned" og
"næste måned".

Catch er, at det skal være uden brug af database, da dette ikke er en option

* knus til den der kommer først *
..Eliza

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 07-02-01 23:08

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Eliza Green"
<eg_71@hotmail.com> just offered me, he muttered some weird stuff, and
I had to correct this gibberish:

>Er der nogen der er stødt på / har udviklet en kalender i PHP??

Weeeell... Jeg har lavet en. Men ehm. - Den bruger MySQL til entries.
- Hvis du evt. selv har mod på at ændre så det bliver skrevet i
tekstfiler. eller noget lignende så kan jeg da godt pakke den op og
sende til dig?
--
Martin Mouritzen. | http://www.trendy.dk
The truth is out there! Does anyone know the URL?

Fra : Kim Schulz

Dato : 07-02-01 23:25

Eliza Green wrote:

> [...]
> "næste måned".
>
> Catch er, at det skal være uden brug af database, da dette ikke er en option

Tjaa jeg lavede da noget i forbindelse med ADiCT projektet
(www.adict.net).

http://www.sslug.dk/adict/grid.php

MVH
kim

Fra : Kim Schulz

Dato : 07-02-01 23:28

Kim Schulz wrote:

> Tjaa jeg lavede da noget i forbindelse med ADiCT projektet
> (www.adict.net).
>
> http://www.sslug.dk/adict/grid.php

Forresten er der vist nok en lille fejl med at den beregner sidste dag i
måneden ud fra den nuværende måned i stedet for den måned der vises..
MVH
kim

--
All life evolves by the differential survival of replicating entities.
      -- Dawkins

Fra : Eliza Green

Dato : 07-02-01 23:37

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> wrote in message

> Tjaa jeg lavede da noget i forbindelse med ADiCT projektet
> (www.adict.net).
>
> http://www.sslug.dk/adict/grid.php
>

> MVH
> kim

Yeehhaaaa Hvor finder jeg sourcen??

Stort knus og en rose @}}-}------ *fniis*
..Eliza

Fra : Kim Schulz

Dato : 07-02-01 23:35

Eliza Green wrote:

> Yeehhaaaa Hvor finder jeg sourcen??
>
> Stort knus og en rose @}}-}------ *fniis*
> .Eliza

hehe phps er din ven :

http://www.sslug.dk/adict/grid.phps

forresten så skal du kigge på adict siden for at få noget ud at
dataformat etc. Det hele er beskrevet der

MVH
kim

--
Fortune favors the lucky.

Fra : Anders Johannsen

Dato : 08-02-01 01:58

> [...]
> (mindre kan naturligvis også gøre det) og med link til "forrige måned" og

Jeg har en sød lille funktion til netop dette -- se
http://www.johannsen.com/scripts/calender.phps

/A

Fra : Jakob Andersen

Dato : 08-02-01 15:40

"Eliza Green" <eg_71@hotmail.com> wrote
> Er der nogen der er stødt på / har udviklet en kalender i PHP??

Så lige denne artikel på devshed.com :
http://www.devshed.com/Server_Side/PHP/MilesToGo/ som handler om opbygningen
af en simpel aftale kalender.

--