PHP + udprintning + netscape
Fra : Kenneth Jørgensen

Dato : 06-02-01 09:10

hejsa NG...
Skulle lige hjælpe en sek. på work og fandt en lille sjov ting. Netspace
nægter at udskrive en side med php på, jeg får bare en data missing
udprinting...
oplevet før nogen?
//Kenneth

Fra : Niels Andersen

Dato : 06-02-01 11:25

"Kenneth Jørgensen" <kej@iprod.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Skulle lige hjælpe en sek. på work og fandt en lille sjov ting. Netspace
> nægter at udskrive en side med php på, jeg får bare en data missing
> udprinting...

PHP er serverside, udskrift og Netscape er clientside. Dermed, ingen
sammenhæng.

Jeg kan dog godt hinte dig lidt om hvad det er.
Når man i Netscape (i hvert fald 4'eren) vælger at se kilden eller at skrive
ud, så prøver den at hente siden igen. Det er et problem, hvis siden er
genereret ud fra et post-request. Hvis det er muligt, og ikke er
uhensigtsmæssigt i andre sammenhænge, så prøv at bruge get i stedet.

Det kan selvfølgelig også være noget andet, men sikkert noget i den stil.

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-02-01 12:47

Niels Andersen skrev:

>Når man i Netscape (i hvert fald 4'eren) vælger at se kilden eller at skrive
>ud, så prøver den at hente siden igen.

Hvad?! Det er da godt nok umart?! Hvad er det lige idéen med det er?
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet: