Dyrlæge Jens Breth Hansen - Igen - Igen..
Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 09-07-02 08:14

Lidt mere til føljetonen om dyrlæge Jens Breth.

http://www.stiften-aarhus.dk/artikel:aid=72901

Danielle Villefrance
Ailuro's Maine Coons
www.ailuro.dk

"If man could be crossed with the cat,
it would improve man but deteriorate the cat."
Mark Twain

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-07-02 09:33

Hvor er det forfærdeligt at den mand ikke bliver stoppet.
Jeg sendte lige en mail til Ekstra Bladets redaktion med
linken, og bad dem om at kigge på det, hvis nogle af jer
"gider" så gør det samme, hvis de får mere end en mail
om samme mand "kan" det være at de synes at det er værd at kigge på

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Denise

Dato : 09-07-02 10:00

Hej Marianne
Godt initiativ. Hvilken adresse skrev du til, eb.dk eller en speciel person
?
Jeg tror jeg venter med at skrive fra hjemme pc'en og ikke her fra firmaet.
Hilsen Denise

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-07-02 10:15

Hej Denise
Jeg gik ind på deres hjemmeside, www.ekstrabladet.dk
under mail, der kommer så en lille "drop-down" box
hvor jeg valgte "redaktion" Hvis jeg havde råd
til en god advokat, ville jeg tage over og brække fingrene
på ham, og håbe på at kunne blive erklæret utilregnelig
i gernings-øjeblikket. Tænk hvor forfærdeligt det må
være at miste sit dyr på grund af sådan en "klamhugger"

Fra : Denise

Dato : 09-07-02 10:26

Hej Marianne
Jeg skriver når jeg kommer hjem, at jeg er træt af at læse om alle hans
ulykker, om min daglige avis ikke kan gøre noget.

Fra : Grit Wessel

Dato : 09-07-02 18:16

> Hvis jeg havde råd
> til en god advokat, ville jeg tage over og brække fingrene
> på ham,

Hej Marianne

Det er nok ikke nogen god idé. Der må (om muligt) være endnu flere dyr, der
mister livet i hans klinik, hvis han skal operere med 10 brækkede fingre.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-07-02 19:35

Hej Grit
Det er en god pointe, jeg bliver bare så #!¤%"#¤
frustreret over at han får lov til at blive ved med at slå
folks kæledyr ihjel. Det harmonere ikke rigtigt med
"dyrlæge-eden"

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 09-07-02 19:45

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse
> Det er nok ikke nogen god idé. Der må (om muligt) være endnu flere dyr,
der
> mister livet i hans klinik, hvis han skal operere med 10 brækkede fingre.

Måske kunne man rive hovedet af ham, det bruger han åbenbart ikke, når han
operere.

VH
Kenneth