Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hvordan offline læser man i explorer.
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 27-12-00 11:53

Hvis jeg nu gerne vil læse alle sider, uden at være online, hvordan
henter jeg så smartest alle sider ind?
Altså hvis eks. Jeg vil læse på www.food.com og jeg så slavisk vil
følge en madopskrift, der starter på www.food.com/lesson1 og
fortsætter til lesson 20. Hvordan kan jeg så hente disse ind til
offline læsning?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-12-00 12:24

Wed, 27 Dec 2000 10:53:12 GMT, skrev hede@fabel.dk (Anders H.
Jørgensen):

> [...]
>følge en madopskrift, der starter på www.food.com/lesson1 og
>fortsætter til lesson 20. Hvordan kan jeg så hente disse ind til

Du kan sætte den i favoritter og sætte et flueben ved, at den skal
tilgængelig offline, men så risikerer du at få en masse fra siden, som
ikke er interessant.

Jeg plejer, at klikke på siderne og lige så snart de er loadet, gå
videre til næste osv.
Og så gå offline for at læse.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 27-12-00 12:50

On Wed, 27 Dec 2000 12:23:35 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Du kan sætte den i favoritter og sætte et flueben ved, at den skal
>tilgængelig offline, men så risikerer du at få en masse fra siden, som

Tak skal du have. Den løsning virker perfekt.

>Jeg plejer, at klikke på siderne og lige så snart de er loadet, gå
>videre til næste osv.
>Og så gå offline for at læse.

Hmm, ja, men den løsning virker ikke ved mig, sådan som explorer er
konfigureret fra start. Den glemmer simpelthen siderne.

Fra : SubDue

Dato : 27-12-00 16:59

Anders H. Jørgensen <hede@fabel.dk> skrev

> Hmm, ja, men den løsning virker ikke ved mig, sådan som explorer er
> konfigureret fra start. Den glemmer simpelthen siderne.

IE=>Funktioner=>internet-instillinger=>avanceret=>sikkerhed
"Slet mappen Temporary Internet Files, når browseren lukkes"
- er der et "flueben" ?