sessions, mysql
Fra : Jesper FA

Dato : 04-02-01 21:13

Jeg har skrevet nogle funktioner der via session_set_save_handler skulle
bruges til at lave sessions med, det virker bare ikke særligt stabilt.. dvs.
ofte når man henter en side der bruger det returnere serveren ingenting / et
helt tom dokument, ingen headers eller noget som helst. Hvis jeg sætter
"register_globals off" så er det hver gang det går galt. Hvis jeg her lader
være med at sætte session_set_save_handler og kalder funktionerne manuelt
går det fint med at læse og starte sessions, men hvis jeg så kalder
session_encode går det galt.. dvs. nul output. Nogen ideer om hvad det kan
være der går galt?

Findes der evt. nogle funktioner a la session_encode / session_decode, hvor
man bare veksler mellem en tekst og variablerne, for så kunne jeg fint lave
det helt uden at bruge de indbyggede session funktioner. (Ja, jeg kunne
selvfølgelig selv lave dem, men det ville jeg helst være fri for.)

Bruger btw. apache 1.3.17 og php 4.0.4pl1.
--
Jesper