Hvor?
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 08-07-02 23:21

Har et par ?, der måske ikke hører under denne NG; men omvendt var der ikke
noget der hed "byggemarked" - eller "casemod".

Plexiglas... Hvad koster sådan noget, evt. pr. m2? Bare en ca. pris, på hvad
det vil koste i Bauhaus e.l.

Dioder (muligvis indunder elektronik, så jeg poster også der), hvad vil en
lokal elektronik-pusher sådan ca. tage for sådan nogle pr. stk, bare de
billigste?

Gummiliste til "vindue" i kabinetside... Hvad koster sådan noget, altså i
Bauhaus o.l. forretninger, grunden til jeg spørger er at jeg bor på Lars
Tyndskids mark, så jeg har LAAAANG til nærmeste byggemarked

HAR kigget på studiedata, synes bare de virker alt for dyre...

Hilsen
Troels

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-07-02 00:01

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tyndskids mark, så jeg har LAAAANG til nærmeste byggemarked
>
> HAR kigget på studiedata, synes bare de virker alt for dyre...

Prøv her http://www.thansen.dk/products.asp?c=71797869&n=496866208#xy
Der er lidt af hvert.

Kim Larsen

Fra : Morten

Dato : 09-07-02 00:55

> Prøv her http://www.thansen.dk/products.asp?c=71797869&n=496866208#xy
> Der er lidt af hvert.

De har også en masse forskelligt hos http://www.haraldnyborg.dk/, og plejer at
være rimelige med priserne.

Mvh.
Morten

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 09-07-02 01:34

> De har også en masse forskelligt hos http://www.haraldnyborg.dk/, og
plejer at
> være rimelige med priserne.

Der kan jeg hverken finde dioder, gummiliste eller plexiglas?

//Troels

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 09-07-02 01:37

> Prøv her http://www.thansen.dk/products.asp?c=71797869&n=496866208#xy
> Der er lidt af hvert.

Der var dioderne jo :D

Hvad så med plexiglas?

//Troels

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 09-07-02 01:37

> Hvad så med plexiglas?

(og gummilister)

//Troels

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-07-02 07:18

> (og gummilister)
>
> //Troels

En anden i denne gruppe har fornylig sendt disse links

www.g-shop.dk
www.studiedata.dk
www.extremehardware.dk
www.chippen.dk
www.mm-data.dk

Kim Larsen

Fra : Darth_Vader

Dato : 09-07-02 09:58

plexiglas koster ca et par hundrede kr pr M2..........i diverse
byggemarkeder det svinger sef om du skal have 3 mm eller tykkere.......
den dobbelte gummiliste burde du kunne få samme sted - kender ikke prisen
men ring evt til dem.............
henrik

Fra : Leony

Dato : 10-07-02 09:53

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Plexiglas... Hvad koster sådan noget, evt. pr. m2? Bare en ca. pris, på
hvad
> det vil koste i Bauhaus e.l.

Mener Bauhaus skal have 160 kr pr m2.
Har lige købt lidt over 0,2 m2 til 32 kr.

> Gummiliste til "vindue" i kabinetside...

Jeg har ikke kunnet finde den i Bauhaus.
Prøv at snakke med en glatmester i stedet for. Jeg har fået at vide af en
glarmester at listerne er meget billigere hos ham end hos Studiedata.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/