Domain + Serverplads
Fra : Rune Nielsen

Dato : 04-02-01 11:30

Jeg har været så heldig at få overdraget domainet kode-biblioteket.dk + et
tilhørende serverplads fra en bekendt, grundet at han aldrig fik siden op at
stå.
Nu ligger jeg det så ud til jer NG: Ønsker i at deltage i fremstillingen at
en side hvor der er manualer, hjælp , værktøj m.m. omhandlende PHP, Perl
osv?

Det som jeg havde tænkt mig var at vi i fællesskab kunne får en side op at
stå - det eneste som jeg vil beholde for mig selv er rettighederne til
domainet ellers er resten "Public"

Er der nogen som har interressen som smid en mail til mig.

mvh
Rune

Fra : Niels Andersen

Dato : 05-02-01 10:38

"Rune Nielsen" <rune.robert@nielsen.mail.dk> wrote in message
> Ønsker i at deltage i fremstillingen at
> en side hvor der er manualer, hjælp , værktøj m.m. omhandlende PHP, Perl
> osv?

Min personlige mening er, at det bedre kan betale sig at forbedre de
eksisterende.
Fx. phpbuilder.com og hotscripts.com, og der er også nogle danske.

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Nikolaj Kolbe

Dato : 05-02-01 10:50

> Min personlige mening er, at det bedre kan betale sig at forbedre de
> eksisterende.
> Fx. phpbuilder.com og hotscripts.com, og der er også nogle danske.

Ja, hvis Rune har lyst til at skrive artikler om PHP og Perl, tager vi da
gerne imod på WebCafe, hvor vi i forvejen bruger lidt for meget fritid på
at hjælpe folk

Min mening er at det er bedre at forbedre og udvide indholdet på de
eksisterende danske sites, hvad enten det så er webcafe.dk, html.dk,
netcoders.dk, activeserverpages.dk osv, end at skulle starte fra bunden
hver gang.

Og hvis du knokler længe og hårdt nok, skal vi da også nok overveje at
give dig en femtedel af domænet. (Vi har ikke tænkt os at sælge, så du
bliver ikke millionær på det

Nikolaj
--
http://webcafe.dk - Dansk site om udvikling til WWW
Lær at mestre PHP, HTML, Java, Perl, SSI og gode Webdesign-dyder

Fra : Johan

Dato : 05-02-01 11:41

>Og hvis du knokler længe og hårdt nok, skal vi da også nok overveje at
>give dig en femtedel af domænet. (Vi har ikke tænkt os at sælge, så du
>bliver ikke millionær på det

Øv! *G* Kunne da godt bruge en million i ny og næ... iøvrigt bare smid en
mail til tcr480@ofir.dk hvis du mangler nogle specielle artikler, så kan jeg
da lige skrive dem når jeg får tid

mvh

Johan