Hans Borchs "gravskrifter"
Fra : Oddbjørn Markussen

Dato : 08-07-02 21:48

Jeg sitter med Wilhelm Lassen: Biskop i Lund osv. foran meg. På side 198 er
det referert til "Hans Borchs "Gravskrifter"" uten noen videre referanse.

Vet noen hva Lassen refererer til her?

mvh Oddbjørn

Fra : Leif Thor Olsen

Dato : 09-07-02 18:54

Hej Oddbj¢rn.

> [...]

OM> Jeg sitter med Wilhelm Lassen: Biskop i Lund osv. foran meg. På side
OM> 198 er det referert til "Hans Borchs "Gravskrifter"" uten noen videre

Der kan vist kun være tale om:
Bork, Hans Alexanders¢n: Grav-Skrifter over Endeel av-d¢dde Venner av
adskillige Ki¢n, Stand og Vilkor, som Tid efter anden i Herren ere
hensovede,
inden og uden denne Menighed. Udg. i Christiania 1751.

Bogen findes på Det Kgl. Bibliotek i Kbh., men i kraft af udgivelsesstedet
mon
ikke det Deichmannske eller andre norske biblioteker skulle have bogen.

--
Mvh. Leif - leif@nightcall.dk

Fra : Holger Hertzum-Larse~

Dato : 09-07-02 19:06

Hr. Odd. Hvis du havde betalt bogen Claus Mortensen Borch, som jeg sendte
dig i april måned, og sendt rykker, uden du endnu har bekvemmet dig til at
betale, så kunne jeg have sendt dig kopi af Hans Borchs gravskrifter. Med
hilsen Holger Hertzum-Larsen, Hovedgaden 32, 7620 Lemvig.

Fra : Oddbjørn Markussen

Dato : 09-07-02 21:42

Hei Holger!

Dine penger er på vei. Kr 530 + 4% pr. mnd. om jeg ikke husker feil.

Beklager at du måtte vente så lenge. Ha en fin sommer!

Hilsen Oddbjørn