bios-opgradering :-(
Fra : Peter

Dato : 08-07-02 18:59

Hej

Jeg har en Compaq Deskpro, men jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg finder
BIOS-opgradering til den.

BIOS info siger følgende:

Product name Compaq Deskpro EN Series
System ROM Date 04/14/98
System ROM Family 686T3
System Board Revision 17

Er der nogen af Jer, der kan finde det rette image/har et?

Kan intet finde på Conpaqs hjemmeside til denne model

Hilsen Peter

Fra : Peter

Dato : 08-07-02 19:58

"Peter" <no_spam@no.where> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har en Compaq Deskpro, men jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg finder
> BIOS-opgradering til den.

Fandt den og kan nu se diske over 64 GB

http://www.compaq.com/support/files/deskpro/us/download/9251.html

Hilsen Peter

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-07-02 09:26
Fra : Brian Hansen

Dato : 08-07-02 20:11

> [...]
>

> Er der nogen af Jer, der kan finde det rette image/har et?
>
> Kan intet finde på Conpaqs hjemmeside til denne model

Ud fra de oplysninger du har give tror jeg det er denne:

http://www.compaq.com/support/files/deskpro/us/download/9251.html

Brian