Hjælp til fluefiskeri
Fra : eporsborg@hotmail.co~

Dato : 08-07-02 17:42

Hej

Jeg har for en uge siden købt min første fluestang, og tog da også
straks ud for at prøve den ved en p&t sø, men det var ikke så let som
jeg havde håbet...jeg har nu prøvet et par gange og kunne rigtig godt
tænke mig at lære det at fiske med flue...jeg har derfor kigget efter
om der skulle være et kastekursus som man kunne melde sig til, men jeg
har ikke kunnet finde noget... Derfor ville jeg spørge om der skulle
være en fra Århus elller omegn som gerne ville ofre lidt tid på at
lærer en nybegynder lidt om fluefiskeri for en god flaske vin eller
hvad det nu skulle være.... jeg bor i selv lidt udenfor Århus.

mvh Esben

Fra : EV0L

Dato : 08-07-02 18:17

Jeg er også grøn fluefisker Jeg overvejede at prøve
http://www.fredensborg-orredfisk.dk/ Her har de et lille fluefisker
kursus... Men jeg kender overhoved ikke stedet. (måske fordi jeg næsten
aldrig P&T fisker)

-e.

Fra : Jesper Kamstrup

Dato : 08-07-02 22:06

For det første så er det en god ide at starte med at tage et kastekursus, for det andet, prøv at kigge på siden www.flycasting.dk der er det muligt at få besvaret spørgsmål samt evt arrangeret et kastekursus. Jeg har selv været til kursus med en af instruktørerne tre gange og hver eneste gang har jeg lært noget nyt.

Fra : mach1

Dato : 09-07-02 05:13

Grejbiksen på Randersvej i Århus laver fluekastekurser med jævne mellemrum
.. Har selv været på et som var ganske udmærket.