Min mus sluger batteri
Fra : RacerNiels

Dato : 08-07-02 16:14

Hej,

Jeg har en MS Wireless Intellimouse Explorer.. kan det passe at der skal
skiftes batteri hver 14. dag!? Det er lige lovligt meget, er det ikke??

Niels

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 08-07-02 16:31

"RacerNiels" <d991793@student.dtu.SKRID.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Jeg har en MS Wireless Intellimouse Explorer.. kan det passe at der skal
> skiftes batteri hver 14. dag!? Det er lige lovligt meget, er det ikke??

Hehe, jeg har en magen til, og jo, i perioder med fire timers spil om dagen
er det noget i den stil - vildt!

M.v.h.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 08-07-02 17:00

> [...]

> Jeg har en MS Wireless Intellimouse Explorer.. kan det passe at
> der skal skiftes batteri hver 14. dag!? Det er lige lovligt meget,

Det lyder godt nok af meget.
Min Logitech Cordless Mouseman Optical holder i 2-3 måneder på et sæt
batterier, selvom jeg bruger min PC i +8 timer om dagen. (Godt nok
programmerer jeg mest, så det er jo ikke musen der bliver belastet, men
lidt spil bliver det da også til).

Flemming

Fra : Dennis B

Dato : 09-07-02 09:00

> [...]
> batterier, selvom jeg bruger min PC i +8 timer om dagen. (Godt nok
> programmerer jeg mest, så det er jo ikke musen der bliver belastet, men

Samme her.. bruger også min puter MEGET.. og har enda et sort underlag
som Mogens ellers snakker om..
Jeg skifter også kun batt hver 3 md.. og det er en Logitech Cordless
Mouseman Optical...

Måske er det forskelle på de enkelt musetyper ?

Mvh Dennis

Fra : RacerNiels

Dato : 09-07-02 14:26

"Dennis B" <Dennis@bilinfo.dk> wrote in message
>... og har enda et sort underlag som Mogens ellers snakker om..

Sort underlag? Hjælper det??

Niels

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-07-02 17:16

> "Dennis B" <Dennis@bilinfo.dk> wrote in message
>
> Sort underlag? Hjælper det??

Nope - lyst underlag er bedst til optiske mus, i hvert fald hvad angår
batterilevetid. Jeg skiftede en mørk musemåtte ud med et A4 ark og det
øgede batterilevetiden med 3 uger til 1 måned, så den samlede levetid
er oppe på 3-4 måneder - så det har helt sikkert noget at sige. Mit
sidste sæt batterier på hvidt A4 ark er nu godt i gang på 4. måned.

Flemming

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-07-02 17:16

"RacerNiels" <d991793@student.dtu.SKRID.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg har en MS Wireless Intellimouse Explorer.. kan det passe at der skal
> skiftes batteri hver 14. dag!? Det er lige lovligt meget, er det ikke??
>
> Niels

Køb nogle genopladelige batterier og en oplader, det lønner sig i længden.

Kim Larsen

Fra : Mogens

Dato : 08-07-02 18:56

On Mon, 8 Jul 2002 17:14:27 +0200, "RacerNiels"
<d991793@student.dtu.SKRID.dk> wrote:

>Hej,
>
>Jeg har en MS Wireless Intellimouse Explorer.. kan det passe at der skal
>skiftes batteri hver 14. dag!? Det er lige lovligt meget, er det ikke??

Er det en optisk mus ? ( jeg kender ikke lige den model )
Hvis det er, så prøv at parkere den på et hvidt underlag,
f.eks. et stykke papir når du ikke bruger den.
På min Logitech mus forlænger det batteriets levetid
betydeligt.

mvh Mogens

Fra : RacerNiels

Dato : 09-07-02 14:27

"Mogens" <moveng@portalen.no> wrote in message
> Er det en optisk mus ? ( jeg kender ikke lige den model )
Jeps

> Hvis det er, så prøv at parkere den på et hvidt underlag,
> f.eks. et stykke papir når du ikke bruger den.
> På min Logitech mus forlænger det batteriets levetid
> betydeligt.

Ok, det prøver jeg Taxa!

Niels