Program til at lave dir over mp3
Fra : John Doe

Dato : 08-07-02 16:16

Er der nogen, der kender et godt program jeg kan bruge til at lave en liste
over eks MP3 eller programmer direkte fra min computer???

John

Fra : Jakob Andersen

Dato : 08-07-02 22:22

"John Doe" <nowhere@noplace.com> wrote in message
> Er der nogen, der kender et godt program jeg kan bruge til at lave en
liste
> over eks MP3 eller programmer direkte fra min computer???

Det er ikke særlig relevant for gruppen men jeg går udfra at du gerne vil
have dine mp3 filers placering så du kan fjerne dem da de jo ofte er
ulovlige, hvis dette er tilfældet er denne utility ganske fin og gratis:

http://www.netiq.com/mp3check/

--
Jakob Andersen

Fra : John Doe

Dato : 08-07-02 23:10

Jakob Andersen wrote:
> [...]
> vil have dine mp3 filers placering så du kan fjerne dem da de jo ofte
> er ulovlige, hvis dette er tilfældet er denne utility ganske fin og

Hvorfor er det ikke relevant at jeg ønsker at importere mine lovlige Mp3 i
en database, så jeg ved, hvad jeg har??

Fra : Jakob Andersen

Dato : 08-07-02 23:27

> Hvorfor er det ikke relevant at jeg ønsker at importere mine lovlige Mp3 i
> en database, så jeg ved, hvad jeg har??

Du skrev du ledte efter et program, jeg tolkede det som om at du ledte efter
en utilility til at finde/indeksere alle dine mp3 filer og det har ikke så
meget med denne gruppe at gøre, men fred være med det.

Hvis du ønsker at oprette en database med alle dine mp3 filer samt deres
Metadata (ID3 eller hvad det nu hedder) kræver det nogle oplysninger fra
dig:

1. Hvilken database
2. Hvilket OS
3. Lægger filerne kun i en mappe eller spredt rundt om i filsystemet

--
Jakob Andersen