er der en maxlængde på strengvar's?
Fra : Morten Abildgaard

Dato : 08-07-02 15:43

Hejsa,

Hvad er max-længden for en dim-variabel og for en funktion?

Med funktion mener jeg når man sætter funktionen lig med en streng:
function noget
noget="hvor lang må denne streng være?"
end function

I VBScript-dokumentationen står der er at en variabel af subtypen String
max må være 2 mio. karaktere. Er den god nok?

/morten

Fra : SWebber

Dato : 13-07-02 19:55

Hvis det står i selve dokumentationen, er det vel rigtig nok!

MvH SWebber

Fra : Jørn Andersen

Dato : 13-07-02 22:54

On Mon, 8 Jul 2002 14:43:07 +0000 (UTC), Morten Abildgaard
<i.hate@spam.dk> wrote:

>I VBScript-dokumentationen står der er at en variabel af subtypen String
>max må være 2 mio. karaktere. Er den god nok?

Prøv at lave en streng, der er 2 mio. tegn minus 1 og en anden som er
2 mio. tegn plus 1, så finder du sikkert ud af det :)

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj