Aldi Digital camera...nogen som har noget ~
Fra : Seth

Dato : 08-07-02 14:30

Kritik & vurderinger modtages meget gerne...

1,3 megapixel er da ok til den pris, korrekt?

Mvh

Seth

Fra : Morten

Dato : 08-07-02 14:43

> Kritik & vurderinger modtages meget gerne...
> 1,3 megapixel er da ok til den pris, korrekt?

Prøv i news:dk.fritid.foto hvor giv-mig-råd-om-køb-af-digicam er
oppe at vende så tit, at disse indlæg efterhånden fylder 50% - og et
digicam har jo heller ikke meget med edb.hardware at gøre
Der er stribevis af indlæg, du med fordel kan pløje igennem først.

Mvh.
Morten

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 08-07-02 17:30

det har jo noget med hardware at gøre idet du kan bruge det som web-cam!

Fra : Morten

Dato : 08-07-02 18:52

> det har jo noget med hardware at gøre idet du kan bruge det som web-cam!

Jow, deeet...

Mvh.
Morten

Fra : [5000] Jesper Brunho~

Dato : 09-07-02 09:47

Seth wrote:
> Kritik & vurderinger modtages meget gerne...
>
> 1,3 megapixel er da ok til den pris, korrekt?

jeps - og 16 mb intern hukommelse er også lækkert - men jeg er lidt
nervøs for:

1) hvor lysstærkt det er
2) om det bruger standard batterier
3) om linsekvaliteten og indmaden er så man får rimelig kvalitet af de
1.3 mp (på godt dansk: om det kan tage _skarpe_ billeder)

Jeg har ikke kunnet finde kameraet nogen steder på nettet - heller ikke
under andre navne...

mvh

Jesper Brunholm

--
Husk at skrive hvor grejet er - jeg har skrevet postnummer i fra-felt.
Luk for de varme varer - giv og forlang kvittering!