Alt for høj lyd i Headset
Fra : sharkandk

Dato : 07-07-02 22:20

Hej,

Normalt bruger jeg mine højtalere, men nu er jeg nødt til at bruge headset
om aftenen af hensyn til min underbo. Men lyden er alt for høj i headset i
forhold til højtalerne. Hvordan kan det fikses ?

Jeg bruger Windows XP og har et Terratec 512i lydkort.

Ja jeg har prøvet at skrue ned for lyden, men det må da kunne sættes op
således at lyden er normal på højeste i headset og jeg så bare skruer og
eller ned i det spil / program jeg bruger ?

På forhånd tak.

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-02 23:33

> Ja jeg har prøvet at skrue ned for lyden, men det må da kunne sættes op
> således at lyden er normal på højeste i headset og jeg så bare skruer og
> eller ned i det spil / program jeg bruger ?

Jeg har sådan et sæt hvor du kan skrue op/ned på en lille "konsol" der
sidder på ledningen til headsettet.
De koster 149,- i Merlin.

Mvh
Allan