Trafik kaos
Fra : BS

Dato : 07-07-02 21:03

Hej NG
I går skulle vi flytte min venindes plag ca. tre kilometer og hjem til
hende. Klokken var ca. 20 og vi vidste ikk lige hvor vi kunne finde en
trailer at leje. Ingen af os gad at gå hjem med den og så tilbage efter
bilen. Så fik jeg en ide, hvad med at hesten bare gik bag ved bilen? Som
sagt så gjort. Veninden sad bag i bilen ( en firhjulstrækker med
dobbeltdøre)
og holdt i tovet og så gik det ellers hjem ad med 4 km. i timen. Plagen gik
lige så glad og frisk bag bilen og var totalt lige glad med busser, biler,
hunde og alt andet der kom forbi.
Og i kan tro folk var ved at køre galt og brække nakken af at vende sig om
efter os.
Fortsat god søndag
Mvh. Marianne
PS: det skal lige siges at udstødningen er knækket langt inde under bilen så
hesten fik ingen røg i hovedet.
PPS: det kan ikk anbefales hvis man skal langt, havde nærmest krampe i benet
af at sidde med foden helt bom stille på speederen i 45 min.
PPS: det var IKKE synd for hesten

Fra : Pia J

Dato : 07-07-02 23:04

> PPS: det kan ikk anbefales hvis man skal langt, havde nærmest krampe i
benet
> af at sidde med foden helt bom stille på speederen i 45 min.
> PPS: det var IKKE synd for hesten

Ikke for at tisse på din sukkermad, men jeg tror faktisk det er ulovligt.

:Pia

Fra : Line Chr. Prestkværn

Dato : 08-07-02 00:26

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> skrev i melding news:agadoe$npv$1@sunsite.dk...
> Ikke for at tisse på din sukkermad, men jeg tror faktisk det er ulovligt.
>
> :Pia

He-he-he!!!!!
Forøvrig gjelder det kun om man binder hesten til motorisert kjøretøy, og
det skjedde jo ikke her... Ergo var det lovlig... (Norges Lover, dog.)

Line.

Fra : BS

Dato : 08-07-02 18:57

Det er meget muligt at det ikk er lovligt men vi blev da ikk stoppet
Mvh. Marianne

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 08-07-02 20:17

"BS" <bsoerensen@get2net.dk> wrote:

>Det er meget muligt at det ikk er lovligt men vi blev da ikk stoppet

Blot hesten ikke blev stoppet, så går det nok ))

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com