Kaninerne...
Fra : Stine

Dato : 07-07-02 20:47

Så er det min tur til at spørge efter sange. Problemet er, at jeg ikke har
nogen anelse om hvad sangen hedder, så søgning er lidt umuligt.

Min 3-årige søn sidder med 2 fingre op i vejret (pege- og langefinger) -
begge hænder, Så siger han "det er kaniner - syng den nu mor", men jeg har
ingen anelse om, hvad det er for en sang. Deværre er den fra vuggestuen og
han går nu i børnehave, så ingen hjælp dér. Han siger i hvert fald, at de
ikke synger den i børnehaven....

Er der nogen der kan nikke genkende til denne "procedure" - og i givet fald
har et link eller bare teksten til sangen?

/Stine

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 08-07-02 08:28

Hej

Stine wrote:
> Er der nogen der kan nikke genkende til denne "procedure" - og i givet fald
> har et link eller bare teksten til sangen?

Har du overvejet at ringe til børnehaven?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Jens Givskov

Dato : 09-07-02 12:53

Har du overvejet Gnags: vilde kaniner?

Fra : Stine

Dato : 10-07-02 21:25

"Jens Givskov" <jens_givskov@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Har du overvejet Gnags: vilde kaniner?

*LOL* - Nej det har jeg faktisk ikke. Jeg kan da prøve omend jeg tvivler!

:)Stine