Brandforhold i forbindelse med opførelse a~
Fra : Michael Petersen

Dato : 07-07-02 20:01

hej

jeg håber mit spørgsmål er on topic, her i NGen
( jeg har spurgt i news:dk.fritid.hus-have uden at få svar)
og det er vel egentligt lidt videnskabeligt - teknisk
hvis nogen her har en ide til hvor jeg heler skulle stille mit spørgsmål, så
kom frem med det

here goes..

jeg sidder og studerer en folder, vedr. bygningsreglement, for småhuse..
der står en masse om at de forskellige dele af skuret skal opføres som
BD-bygningsdel 60, hhv. BD-bygningsdel 30

jeg er med på hvad det betyder, men kan ikke finde info om hvilke
materialer der overholder kravene..

jeg havde tænkt at benytte 80*150mm stolper, og B6 eternittag, 16*100mm
inddækning, og rockwool, eller glasuld, hvad jeg nu kan komme i nærheden af
til mest fordel agtig pris..
--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post