beskyttelse af en side med brugernavn og p~
Fra : Mads

Dato : 07-07-02 19:50

Jag har brug for noget kode og gerne eksempler på hvordan man kan
sikre en side med ASP.

Jeg har et link som åbner en ny side, det er her imellem jeg
gerne ville sikre siden.

Det jeg gerne vil have til at ske er:

1: klik på linket
2: en side eller boks popper op og beder om brugernavn og
password.
3: det indtastede valideres i en access database
4: hvis det indtastede er ok så åbner der sig en ny side, og hvis
det indtastede ikke er ok så ender man tilbage til start.

Hvis der er nogen der vil sende dette til mig så ville jeg blive
meget glad.

Mvh. Mads

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Morten Ovi

Dato : 07-07-02 22:28

Mads skrev:

> Jag har brug for noget kode og gerne eksempler på hvordan man kan
> sikre en side med ASP.

Du får det ikke meget bedre end her:

   http://www.html.dk/tutorials/asp

Der er alt hvad du skal bruge for at komme i gang med netop det du
spørger om.

--
Morten

Fra : Mads

Dato : 08-07-02 08:26

Morten Ovi wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Du får det ikke meget bedre end her:
>
>    http://www.html.dk/tutorials/asp
>
> Der er alt hvad du skal bruge for at komme i gang med netop det du
> [...]
Hej Morten

Jeg kan ikke se hvor sessions tutorialen gør brug af databasen ?? der
er ikke sat nogen sti til en database, men det er næsten hvad jeg
søger, men alligevel ikke helt. Så jeg har stadig brug for hjælp.

Fra : Morten Ovi

Dato : 08-07-02 10:10

Mads skrev:

> Jeg kan ikke se hvor sessions tutorialen gør brug af databasen ??

Sessions tutorialen? Du mener vel ASP?

> er ikke sat nogen sti til en database, men det er næsten hvad jeg
> søger, men alligevel ikke helt. Så jeg har stadig brug for hjælp.

http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion17.asp ->
http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion22.asp

Hvis ikke disse lektioner er hvad du søger, så må du forklare dig
tydeligere.

--
Morten

Fra : Mads

Dato : 09-07-02 09:50

Hej Morten

Problemet er at jeg kan godt læse ASP koden og jeg kan godt forstå hvad
koden gør, men jeg kan sku' ikke sætte det sammen !!

det er der jeg har brug for hjælp.

Mvh. Mads.

Fra : Morten Ovi

Dato : 10-07-02 09:07

Mads skrev:

> Problemet er at jeg kan godt læse ASP koden og jeg kan godt forstå
> hvad koden gør, men jeg kan sku' ikke sætte det sammen !!

Så er du nødt til at komme med fejlbeskederne og koden. Tror du at alt
kan løses telepatisk?

--
Morten

Fra : Mads

Dato : 12-07-02 09:30

Hej Morten

Det jeg har brug for er 100 % lavet, og nogen må ha det !!!!
Så jeg skrev her i håb om at jeg kunne skaffe det.

Men det er pænt af dig at prøve at hjælpe.

Mads.