Tattoo
Fra : Chris

Dato : 07-07-02 13:51

Hej,

Er der mon én, der er god til at tagne i denne gruppe, og som har lyst
til at tegne min næste tatovering?

Jeg har allerede et udkast til, hvordan den skal se ud, men jeg er
selv en spasser til at tegne.

Hvis du er interesseret, så skriv endelig, så skal jeg emaile udkastet
samt oplysninger om, hvordan den skal være anderledes.

Hygge fra
Chris

Fra : InsomniaTattoo

Dato : 22-06-03 18:14

Hej Chris,

Det er ikke godt nok at finde een som er dygtig til at tegne, det skal
også være een som kan lave en tegning som kan bruges til en tatovering.
Det er jo ikke alt, som fungerer lige godt på papir som på
menneskehud...
Men løsningen er at tage din skitse (også selvom du er tegnespasser) med
ind til en tatovør, alle (dygtige) tatovører vil kunne lave tegningen
til dig, og det bør ikke koste noget, du skal kun betale for din
tatovering. Det kan selvfølgelig godt være at du skal lægge et
depostitum, der er jo ingen som gider bruge flere timer på en tegning
uden at være sikker på at du kommer tilbage.

Held og lykke tatoveringen!!!

http://www.kandu.dk/