opkald fra en telia Telefon
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-07-02 10:54

Hej

Ved ikke, om det er grundet Telia latterlige teknik. Eller om det er TDC der
roder rundt i tingene...

Men hver gang man modtager et opkald fra en Dansk Telia kunde. Vises
nummeret som om det er et udlandsopkald.

På min ISDN adabter, står der altså 00452855***** fx

På min egen mobil svarer, opgivet nummeret som 452855**** osv

Det er faktisk lidt irreterende...

Nogen der har et bud på noget?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-07-02 11:35

Bjarke Hansen skrev:

>På min ISDN adabter, står der altså 00452855***** fx

0045 betyder Danmark, men hvad har dit spørgsmål med unlocking af
mobiltelefoner at gøre? Jeg vil foreslå dig at spørge i

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.55)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-07-02 12:26

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message

> 0045 betyder Danmark

ja, det ved jeg da godt...

Men plejer det at blive vist på en Dansk fastnet telefon?

>, men hvad har dit spørgsmål med unlocking af
> mobiltelefoner at gøre?

Øhh hmm,, ja det kan jeg jo så spørge mig selv om

Nok fordi det gik lidt hurtigt, om at tilføje grupperne, igen efter ny OS
reinstall. Har aldrig fuldt med i noget unlock shit... så farvel igen

> Jeg vil foreslå dig at spørge i

Det har da ikke meget med ISDN at gøre, da det da er Telia der udsender
skidtet vil jeg tro.