IE 5.5 - Lukker vindue ved klik?
Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-12-00 22:01

Hmmm... tit, når jeg klikker på f.eks en fil der skal downloades, lukker den
vinduet samtidigt med at dialogboksen 'gem som/åbn' kommer frem. Er der
nogen der ved hvordan dette kan slåes fra? Det er _meget_ irriterende.

Jacob

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-12-00 01:59

Thu, 21 Dec 2000 22:00:38 +0100, skrev "Jacob Skaaning"
<jskaaning@email.dk>:

>Hmmm... tit, når jeg klikker på f.eks en fil der skal downloades, lukker den
>vinduet samtidigt med at dialogboksen 'gem som/åbn' kommer frem

Det er en fejl i IE 5.5, skulle vist skulle være rettet med
sp1-opdateringen, som kan hentes hos MS.

Men ellers højreklik istedet og brug »gem desination, som...« istedet
for.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 22-12-00 19:30

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Det er en fejl i IE 5.5, skulle vist skulle være rettet med
> sp1-opdateringen, som kan hentes hos MS.

Takker! Den vil jeg finde.

> Men ellers højreklik istedet og brug »gem desination, som...« istedet
> for.

Det er prøvet og det virker, men er bare lidt irrirende når man skal
downloade/høre/se mange ting på samme side...

Jacob