Bios opdate
Fra : HH

Dato : 07-07-02 05:06

Jeg har et Abit BH 6 bundkort som ikke kan tage store hd'er over 30gb.Jeg
har ikke manuallen så er der en der kan forklare mig hvordan man laver en
biosopdate på god gammeldags maner.
mvh HH

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 07-07-02 08:21

> [...]
> har ikke manuallen så er der en der kan forklare mig hvordan man laver en

Kig på producentens hjemmeside og find dit bundkort. Derinde kan du se, om
der er kommer en update til din BIOS, som understøtter store harddiske.

Mvh.

Mads

Fra : Manse

Dato : 11-07-02 21:09

Hejzan

Hav 2 disketter klar, en opstartdiskkette og en nyformateret diskette......
download Bios update og er det en zipfil pak den ud på den tomme diskette,
start maskinen op med opstartdisketten og skift til den diskette med
biosupdate og kør EXE. filen.......og bed til ingen slukker for
strømmen........ Til gengæld får du en nyopdateret bios som regel ordner en
masse mærkelige problemer....
Held og lykke

Manse

PS. Helst en opstartdiskette med så meget fri memory som muligt, over
520KB.....