Dogo Argentino
Fra : B. Byskov

Dato : 06-07-02 23:29

Hej med jer

Jeg søger hjælp hos jer... jeg vil gerne anskaffe mig en Dogo Argentino ...
kan i hjælpe mig på vej ved evt. links eller navne på hundekenneler, som
opdrætter Dogo`en

Mvh. B. Byskov
__________________________________________________________________ brian
byskov ICQ#: 13956796 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 07-07-02 09:54

-- Hej
Fandt via Kennel Klubbens opdrættervejviser denne opdrætter (den eneste):

http://www.vangils.dogoargentino.dk/
Held og lykke!
Hilsen Vibeke

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 08-07-02 17:46

On Sun, 7 Jul 2002 00:28:33 +0200, "B. Byskov" <bysse@get2net.dk>
wrotd:

> [...]
>byskov ICQ#: 13956796 Current ICQ status: + More ways to contact me

http://www.dogoargentino.dk/
Her er et link til en af mine venners side , han ved meget om racen og
vil sikkert besvare spørgsmål omkring det , held og lykke

Ps: en stor glad hund der er glad for mennesker , men absolut ikke for
andre hanhunde