Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 - slå ~
Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 06-07-02 20:59

Er der nogen der kender en metode til at slukke for tail-lyset på musen -
enten via software eller et mindre indgreb? Helst ikke noget i bare gætter
på - foretrækker at i selv har afprøvet det

Min kæreste synes den generer når hun ser TV og jeg er egentlig ligeglad med
om den lyser eller ej!

Mvh Thomas

Fra : DWM

Dato : 06-07-02 21:59

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Min kæreste synes den generer når hun ser TV og jeg er egentlig ligeglad med
> om den lyser eller ej!

Så er det vel afgjort

/Kenneth Iversen

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-07-02 12:49

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> "Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Så er det vel afgjort

He he.

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 07-07-02 13:05

> Så er det vel afgjort

Ja det er da afgjort - det er jo derfor jeg undersøger om jeg kan slå lyset
fra på en eller anden måde!

Mvh Thomas

Fra : Devast8or

Dato : 06-07-02 22:30

Må jeg foreslå en knap så drastisk løsning? Kan man ikke bare vende den om
så lyset vender ind mod et eller andet når ikke den bruges?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 06-07-02 23:52

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
> Må jeg foreslå en knap så drastisk løsning? Kan man ikke bare vende den om
> så lyset vender ind mod et eller andet når ikke den bruges?

Fnys - det er da den oplagte løsning
Jeg taler om den rigtige NØRDløsning! Jeg vil tweake og modde min mus til
den er præcis som jeg vil have den... Ikke noget med at gå på kompromis
her! Det kan i andre gøre...

Men tak for forslagene...

Jeg kunne også bare købe et par briller til min kæreste. Et par af dem med
indbygget slærm. Så kunne hun se TV i dem! Kan man egentlig købe dem mere?
Jeg mener at kunne huske at man engang kunne købe et par skærm-briller der
emulerede en 50" skærm?

Mvh Thomas

Fra : Devast8or

Dato : 07-07-02 01:26

> Fnys - det er da den oplagte løsning
> Jeg taler om den rigtige NØRDløsning! Jeg vil tweake og modde min mus til
> den er præcis som jeg vil have den... Ikke noget med at gå på kompromis
> her! Det kan i andre gøre...

Hehe, skal du så også overclocke den og have lownoise blæsere i?

> Men tak for forslagene...

NP, man gør hvad man kan.

> [...]
mere?
> Jeg mener at kunne huske at man engang kunne købe et par skærm-briller der

LOL, dem har jeg sq aldrig hørt om. Men du kunne måske købe hende noget der
ligner et par svejsebriller. Jeg har set sådan nogen med "skyklapper" på, de
må da kunne klare jobbet.

> Mvh Thomas

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 07-07-02 11:01

> Hehe, skal du så også overclocke den og have lownoise blæsere i?
Det er vist mit grafikkort du taler om

> LOL, dem har jeg sq aldrig hørt om.
Mener bestemt de findes.. Lidt i stil med de 3D-briller man kan få til flere
grafikkort efterhånden. Har egentlig tænkt at de kunne være meget smart hvis
man skulle arbejde på en bærbar et offentligt sted. Ikke altid man vil have
folk læser over skulderen!

>Men du kunne måske købe hende noget der
> ligner et par svejsebriller. Jeg har set sådan nogen med "skyklapper" på,
de
> må da kunne klare jobbet.

Thomas - Thomas - Nu er der ikke noget billede på fjernsynet igen!

Mvh Thomas

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 07-07-02 13:39

"Devast8or" skrev bl.a.:

> Hehe, skal du så også overclocke den og have lownoise blæsere i?

Som det her?
http://hw.metku.net/index.html?sect=view&n=1&path=mods/rottaflekti/index_eng

(Kik lidt på siden. Der er andre "musse-mods")

--
Lars

Fra : Mogens

Dato : 06-07-02 23:46

On Sat, 6 Jul 2002 23:29:57 +0200, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:

>Må jeg foreslå en knap så drastisk løsning? Kan man ikke bare vende den om
>så lyset vender ind mod et eller andet når ikke den bruges?

Eller sætte et stykke sort tape over enden på dyret.

Fra : Kenneth

Dato : 07-07-02 04:52

Bed hende om at lade være med at se fjernsyn mens du roder med Pc !.
Der er jo også ret ireterende at høre Ricky Lake og hvad de ellers ser når
man sidder og skal "koncentrere" sig ved Pcen

Kenneth

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 07-07-02 10:55

"Kenneth" <hitme@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Bed hende om at lade være med at se fjernsyn mens du roder med Pc !.
> Der er jo også ret ireterende at høre Ricky Lake og hvad de ellers ser når
> man sidder og skal "koncentrere" sig ved Pcen

Nu er det jo bare sådan, at jeg elsker at glo på fjerneren mens jeg
læser/besvarer nyhedsgrupper. Det er blandt andet derfor vores hjemlige
opstilling er som den er I øvrigt har jeg ingen problemer med Ricky
Lake, jeg elsker at fordømme andre når deres moral er i bund
Iøvrigt er min kæreste helt vidunderlig hvad angår tv og computer. Hun har
god smag mht. tv og hun kan godt lide at spille og lære nyt på 'puteren. Hun
er for nyligt blevet meget begejstret for Kazaa.

Mvh Thomas

Fra : Joe Sandøe

Dato : 07-07-02 16:56

> [...]
Hun
> er for nyligt blevet meget begejstret for Kazaa.

NÅ så en ny kæreste er ikke en mulighed, til løsning af problemet
Så må du jo ind og disarmere lyset i musen. Du kan jo altid lodde den fra,
så den kan påsættes igen, hvis det bliver nødvendigt.
VH Joe

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 07-07-02 17:14

> NÅ så en ny kæreste er ikke en mulighed, til løsning af problemet
> Så må du jo ind og disarmere lyset i musen. Du kan jo altid lodde den fra,
> så den kan påsættes igen, hvis det bliver nødvendigt.

Har du erfaring med det? Jeg vil nødig pille så den ikke virker mere - den
er jo dyr nok i forvejen
Jeg vil bare være sikker på at der ikke går noget galt når jeg slår den
bagerste diode fra - noget i stil med ændret strømstyrke eller andet i den
stil. Jeg tænkte på at montere en lille kontakt nedenunder, så man kan slå
det til og fra....
Mvh Thomas

Fra : Joe Sandøe

Dato : 07-07-02 18:31

> [...]
> stil. Jeg tænkte på at montere en lille kontakt nedenunder, så man kan slå

Nope har ikke en diode-mus, bruger selv Cordless Mouseman Weel.
Men det virker rimeligt oplagt at dioden, får separat strøm. Er det ikke
tilfældet, ville skaden jo ikke være større end, at du kunne lodde den
sammen igen
Løsningen med en afbryder, lyder for mig som en noget kluntet løsning, da
jeg kunne forestille mig alt for mange fejlindgreb (nye ledninger, påsætning
af kontakt, fæstningen, genen af kontakten i det daglige osv.)
På den anden måde får du nemt konstateret om det i det hele taget funker
uden lys i musen.
Jeg kan godt se at det er smart, at man kan tænde for lyset i musen, når
kæresten ikke ser fjernsyn men som du selv skriver, gør det ikke den
store forskel for dig at der er lys i musen. Det vigtigste er vel også at
kæresten tænder på dig hvis du løser problemet
VH Joe