El- varmvandsbeholder.
Fra : Ejnar Nielsen

Dato : 06-07-02 17:47

Jeg har en 110 l Metro type 644 c, som om sommeren giver os varmt vand, så
oliefyret ikke skal være tændt. Varmvandsbeholderen forsynes på 2 faser +
nul+ jord. Den er nu 3-4 år gammel, og jeg ville gerne skifte anoden-men
kan ikke finde den.Sidder den i toppen eller bund? Der sidder en stor flange
i bunden med mange 10mm bolte i rundkreds. Beder venligst om lidt hjælp.
Ejnar Nielsen.

Fra : Kristian Jørgensen

Dato : 05-08-02 19:41

Hej