Hvor mange gange kan det være rimeligt at ~
Fra : Martin Mollerup

Dato : 06-07-02 16:48

Nu har min TeleDK Netexpres 2 været nede 5 gange på 90 dage kan det være
rimeligt.

Mollerup

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 06-07-02 20:01

"Martin Mollerup" <mo@soh.dk> wrote in message

> Nu har min TeleDK Netexpres 2 været nede 5 gange på 90 dage kan det være
> rimeligt.

5 x '1 splitsekund' eller 5 x 'mange timer/dage/uger' ?

--
Mvh Henrik.

Fra : Martin Mollerup

Dato : 06-07-02 22:40

1*4 dage
1*2 dage
3*4-8 timer aften

Mollerup

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 07-07-02 00:13

> 1*4 dage
> 1*2 dage
> 3*4-8 timer aften

92% oppetid er ikke overlegent.

Har du fået nogen kompensation fra TDC ?
I det produkt jeg har fra TDC står der, at jeg kan få kompensation hvis
linien har været nede i mere end 2 sammenhængende døgn.

Btw...hvordan har du fundet ud af disse nede-tider ?
Kører du noget MRTG eller sår'n ?

--
Mvh Henrik.
Skriv under det du svarer på og klip resten væk.

Fra : Martin Mollerup

Dato : 07-07-02 20:05

Nu er jeg oppe på 7 gange.

1 gang 1 time og 1 gang 2 timer

Jeg opdager det fordi jeg bruger internettet for meget. Men det kan jo være
ned før jeg opdager det.

Fra : Jesper Skriver

Dato : 07-07-02 22:09

On Sun, 7 Jul 2002 21:04:42 +0200, Martin Mollerup wrote:

> Nu er jeg oppe på 7 gange.
>
> 1 gang 1 time og 1 gang 2 timer
>
> Jeg opdager det fordi jeg bruger internettet for meget. Men det kan jo
> være ned før jeg opdager det.

Hvad sagde kundeservice da du fejlmeldte det? Der er tydeligvis en fejl
et sted - men den bliver ikke rettet af at du poster på usenet.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Martin Mollerup

Dato : 07-07-02 23:17

Kundeservice sage bare at vi skulle vente og se.

Mollerup

Fra : Jesper Skriver

Dato : 07-07-02 23:30

On Mon, 8 Jul 2002 00:17:24 +0200, Martin Mollerup wrote:
> Kundeservice sage bare at vi skulle vente og se.

Og du sagde at den havde været nede gentagne gange ?

Jeg ville ringe og insistere på at den blev fejlmeldt.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Martin Mollerup

Dato : 08-07-02 00:39

Jeg sage at den hade været nede 2 gange den weekend og derefter sage de at
vi skulle vente og se. Jeg har også spurt om det ikke var centralen der var
noget galt med, da der tit er red lys i sync.

Hvor er det surt da jeg hade netexpres1 i ca 1 år var der aldrig noget. Men
efter skiftet til Netexpres2, hvor jeg hade bredbånd et lille stykke tid,
har der væres masse af nedbrud . Jeg skulle have beholdt N1.

Men jeg vil gøre som du forslår.

Fra : Martin Mann

Dato : 07-07-02 20:24

Henrik Aarfeldt wrote:

> Har du fået nogen kompensation fra TDC ?
> I det produkt jeg har fra TDC står der, at jeg kan få kompensation hvis
> linien har været nede i mere end 2 sammenhængende døgn.

Det kan også ske, at de er endu mere gavmilde:

Som ny kunde hos TDC, var min BB|ADSL nede flere gange, hver dag i den
første måned. Det var 4-5min hver halve til hele time. Da problemerne på
linien (og centralen, og udstyret) var blevet løst, fik jeg den første
måneds ADSL gratis(tm). *nice*

Mvh
Martin

Fra : Ali Ben Skurk

Dato : 07-07-02 21:49

> Det kan også ske, at de er endu mere gavmilde:

Jeg venter stadig på at få min kompensation for de første 6 måneder hvor jeg
havde 50% nedetid men det tager sin tid for dem at finde ud af det

Skurken

Fra : Martin Mollerup

Dato : 08-07-02 16:12

Nu har min ADSL været nede igen, men en tekniker ringer i morgen.

Mollerup