Jensen ISDN data easy
Fra : Brian

Dato : 06-07-02 12:55

Hej

Vi har fået ISDN i huset nu, og jeg har købt et Jensen ISDN data easy PCI
kort hos TDC. Montering i computer og installation under Win XP Pro virker
til at være forløbet problemfrit. Jeg kan se kortet under Netværkskort i
Enhedshåndteringen.

Jeg har så ændret min opkaldsforbindelse til at ringe op via ISDN NDIS WAN
miniport adapter (det er det eneste alternativ jeg kan vælge til det gamle
analoge modem).

Men det virker ikke...
Når jeg starter IE og trykker etabler forbindelse, så siger den, at der
ringes op. Men mere sker der ikke!

Hvis jeg opretter en ny opkaldsforbindelse, så kan guiden ikke finde Jensen
kortet.

Hvad kan være galt?
Og kan nogen give en slavisk fremgangsmåde på, at få det til at virke?

Mvh Brian

Fra : Flemming Salomonsen

Dato : 06-07-02 22:54

prøv at uinstall alle driver til isdn kort

hent version 3,26a på Internet

husk at genstarte computer inde du installer den ny driver

/Flemming