Kinetic ???
Fra : Michael Andersen

Dato : 06-07-02 11:10

Vedr. mærket Kinetic.

Jeg ved at Kinetic laver en masse udstyr som agn, stænger etc.
Men hvor på nettet kan man finde dem, hvis de er der, da jeg har
søgt med lys og lygte og fundet intet.
På forhånd tak.

Michael

Fra : Michael Boysen

Dato : 06-07-02 12:20

Michael Andersen skrev:
> Jeg ved at Kinetic laver en masse udstyr som agn, stænger etc.
> Men hvor på nettet kan man finde dem, hvis de er der, da jeg har
> søgt med lys og lygte og fundet intet.

Jeg kan ikke umiddelbart hjælpe med et link, men på TLF. 48261185 anvises
nærmeste forhandler, og de kan måske hjælpe med et link?

/Michael Boysen
www.rokkerne.dk

Fra : Redaktion - Scandic~

Dato : 06-07-02 23:11

> [...]
>
> Jeg ved at Kinetic laver en masse udstyr som agn, stænger etc.
> Men hvor på nettet kan man finde dem, hvis de er der, da jeg har

Hej Michael
Du kan finde meget af Kinetic's udstyr på http://www.andersenfishing.com

Med venlig hilsen
scandicAngler.com

Fra : Anders B

Dato : 09-07-02 15:42

Lad VÆRE med at købe deres waders. Jeg kender flere (inkl. mig selv) der har dårlige erfaringer
med Kinetics waders.