Fra pentium 3 til pentium 4
Fra : Peter Myrup

Dato : 06-07-02 10:23

Hej

Jeg skal til at opgradere min pc fra en pentium III 450 Mhz, til en pentium
IIII 1800 Mhz. Mit spørgsmål er:

Kan man bruge den samme strømforsyning og kabinet til en P4 som man bruger
til en P3 ????

Hilsen Peter

Fra : M.N.

Dato : 06-07-02 10:37

"Peter Myrup" <peterm@it.dk> wrote in message
> [...]
> IIII 1800 Mhz. Mit spørgsmål er:
>
> Kan man bruge den samme strømforsyning og kabinet til en P4 som man bruger

Ja, hvis der er det kvadratiske P4 stk på strømforsyningen. Hvis ikke kan du
bruge ASUS board. Der kan du vælge mellem P4 stik eller alm. stik som til
harddisk.

Mogens

Fra : Martin S.

Dato : 07-07-02 19:39

"M.N." <mugge"FJERN MIG"@dbs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
du
> bruge ASUS board. Der kan du vælge mellem P4 stik eller alm. stik som til

Det er rigtigt at du med Asus P4S533 kan bruge "std." ATX-PSU. Det alm.
Molexstik - 4 pins (den som til harddisk) er et ekstra stik der er plads til
på mobo, som du ikke behøver at bruge. Udover det skal du naturligvis bruge
dit standard Strømstik fra PSU til mobo.
Jeg har selv dette mobo, og har ikke prøvet med Abit eller andre, men mon
ikke du også kan bruge std. ATX-strømstik til flere andre mobo. En anden
ting er så at Asus boardet er bedst (især ifht. prisen)

Martin S.

Fra : DWM

Dato : 07-07-02 19:53

"Martin S." <real_warhawk@[removethis]hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har selv dette mobo, og har ikke prøvet med Abit eller andre, men mon
> ikke du også kan bruge std. ATX-strømstik til flere andre mobo.

Jo men man skal også bruge det berømte P4 stik for at sikre sig
at det får nok strøm.

>En anden ting er så at Asus boardet er bedst (især ifht. prisen)

Føj da.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp