PWS/IIS ?
Fra : ]_Him_[

Dato : 13-02-01 17:38

Hejsa, er det muligt at installere IIS på en win98 maskine, hvis ja, hvordan
får jeg fat i programmet ?
En anden ting, er IIS ikke noget "GøjeMøj" ?

mvh
]_Him_[

Fra : Claus

Dato : 13-02-01 17:55

"]_Him_[" <morten_kenneth@yahoo.com> wrote

> Hejsa, er det muligt at installere IIS på en win98 maskine, hvis ja, hvordan
> får jeg fat i programmet ?

Du skriver PWS i overskriften og den ligger på win98 cd-rom i bibliotek pws.
IIS er i NT4/2000.
Claus

Fra : ]_Him_[

Dato : 13-02-01 18:04

"Claus" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du skriver PWS i overskriften og den ligger på win98 cd-rom i bibliotek
pws.
> IIS er i NT4/2000.
> Claus

Sorry, jeg var for hurtig på tasterne.. Jeg har installeret PWS, men synes
at den er for simpel mm.
Er der ikke andre alternativer til PWS hvis jeg kører win98, eller bliver
jeg tvunget til at skifte til Win 2000 server for at køre IIS ?

mvh
]_Him_[

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-02-01 18:16

"]_Him_[" <morten_kenneth@yahoo.com> wrote
> Er der ikke andre alternativer til PWS hvis jeg kører win98, eller bliver
> jeg tvunget til at skifte til Win 2000 server for at køre IIS ?

Ja, Nt eller win2000
--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Ghashûl

Dato : 13-02-01 22:54

On Tue, 13 Feb 2001 17:15:54 GMT, "Jakob Andersen" <jakob@andersen.as>
wrote:

>Ja, Nt eller win2000

2000 er jo i virkeligheden NT5.0 bare med et andet navn.

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629 | E-mail: stefan@bruhn.to | URL: http://www.ghashul.dk

"Just wait, and listen to that voice
It calls so quietly, for you to make a choice
What will it be? What will it be?"
MxPx, Foolish

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-02-01 23:27

"Ghashûl" <ghashul@ghashul.dk> wrote
> 2000 er jo i virkeligheden NT5.0 bare med et andet navn.

Ja, men lad nu fluerne have deres sexliv i fred

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-02-01 07:48

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message
> "Ghashûl" <ghashul@ghashul.dk> wrote
>
> Ja, men lad nu fluerne have deres sexliv i fred

Hmm, vi burde i det mindste lave et forslag på en gruppe kaldet
dk.edb.fluer.sexliv
Nå vi må videre

- Peter