Sej Lillebælt
Fra : Ivan T. Hansen

Dato : 05-07-02 13:43

Hej NG

Jeg høre rygter om at der fanges mange sej i Lillebælt, er det rigtigt og
hvor er det i bæltet og hvor sætter man nemmest en båd i vandet?

Mvh
Ivan

Fra : Søren Sidevind

Dato : 05-07-02 14:33

"Ivan T. Hansen" <cfs8397@vip.cubercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg høre rygter om at der fanges mange sej i Lillebælt, er det rigtigt og
> hvor er det i bæltet og hvor sætter man nemmest en båd i vandet?

Der er MASSER af sej i bæltet, og de er meget fine. 1½-2½ kg / stk.
Det med båden må en anden hjælpe med, men måske Marinaen i Middelfart?

SS

Fra : Hobi

Dato : 05-07-02 22:02

Hej

Hvis du kører ned på havnen i Middelfart, og fortsætter forbi kajen, hvor
turbådene ligger til, mellem nogle huse/haller og forbi det gamle
bådebyggeri, sydpå, så kommer du forbi en glimrende rampe, som er gratis at
bruge.

Den er gemt godt af vejen, så hvis du tror du er kørt forkert, så er du
sikkert tæt på.

--
MVH
Hobi

Fra : Kent Lodberg

Dato : 05-07-02 22:48

Hej

Hvor er det sejene befinder sig?
Skal nemlig på bæltet på mandag i vores egen båd, så det kunne da være rart at få lidt information
om disse sjove/stærke fisk.

Jeg kan fortælle at vi plejer at bruge rampen der er lige under den nye brug på jyllands siden,
den er gratis og det er godt med plads til at have bilen stående på, desværre er der ofte rat
mange brugere af rampen så det kan tage lidt tid før man kan komme til. Jeg kan ikke huske hva
den lille by man kører igennem heder, men vi kører fra ved den anden sidste afkørsel før broen,
kører lidt mod Kolding og efter kort tid kommer der en vej til venstre, der er os et skilt mod byen,
så er det bare at følge vejen så kommer du lige derned.

MVH Kent

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-02 09:55

"Kent Lodberg" <farmerboykent@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Hvor er det sejene befinder sig?

På de dybe steder i sejlrenden.
Prøv med et makrelforfang og en sort/rød pirk på omkring 100 g.

SS