8210
Fra : Kent den smukke

Dato : 05-07-02 12:08

Hejsa
jeg har lige været så heldig at købe en nokia 8210, i den tro at den var
100% ok.
men så heldig kunne jeg ikke være! næste morgen da' jeg stod var displayed
væk, det viste sig så at være fordi den skulle renses, det hjalp også på
displayed! men så er den anden fejl at når jeg snakker i den, så går den ud,
den slukker simpelthen. det sker efter 1 min. - 5 min.. det er lidt fu#%@/&
nedutr!!!!!
jeg har prøvet med et nyt batteri, det ændrede ikke på noget!
PLZ håber i kan hjælpe!!! ellers har jeg lige brugt 800 kr. på en telefon
som jeg ikke kan snakke i!
og jeg har prøvet at sige til ham jeg købte den af at jeg vil have pengene
igen, men han er et dumt svin!!!!

Hilsen kent

Fra : runman

Dato : 05-07-02 16:40

Jeg har prøvet med en 3310 jeg skulle unlocke
Den gik også fuldstændigt amog med at slukke og tænde af sig selv
Efter nogen tid med Knokk22 og flash kabel + data kabel
fik jeg styr på min tlf.

Runman