Wireless video...
Fra : Rune Nielsen

Dato : 05-07-02 08:02

Hejsa.

Er der nogle der kender dette fra thomson, og kan sige noget posivtiv /
negativ om produktet:

http://www.thomson-europe.com/Products/Detail/1,5856,PC740,00.html?languageI
D=21&countryID=208&categoryID=AC&selectValueIDGroup=&sOffset=0&caracteristic
ID=2&featureID=24&number=0&Country=208

Samt hvor man evt. kan købe det henne.

Hilsen
Rune

Fra : Morten

Dato : 05-07-02 09:10

> Samt hvor man evt. kan købe det henne.

Jeg mener bestemt jeg har set det i Electronic World !!

-Morten

Fra : Leony

Dato : 05-07-02 09:48

"Rune Nielsen" <runen@FJERNDETTEemail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der kender dette fra thomson, og kan sige noget posivtiv /
> negativ om produktet:

Det blev minitestet i Datatids juninummer konklusionen var:
"Ved afstande på op til ti meter mellem senderen og modtageren er der ingen
problemer, selv om der både er en væg og en lukket dør mellem."
"Ved 15 meter og to ekstra døre imellem er signalet kun en anelse
forringet."
"Ved 25 meter er signalet noget svagere og lyden er en smule forvrænget, men
hvis man eksperimentere lidt med at placere senderen og modtageren optimalt,
er resultatet faktisk overraskende godt."
Prisen er pebret (1500,-)
Kvalitet ****
Pris/ydelse ***

> Samt hvor man evt. kan købe det henne.

I artiklen er der et tlf nummer til thomson 26838383, mon ikke de kan oplyse
en forhandler.

Ved at Telebutikken har et lignende sæt til 499,- men om det er bedre ved
jeg ikke, men det er i hvert fald billigere. Det har jo nok noget med
distancen du skal sende at gøre.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Gert

Dato : 06-07-02 07:00

> [...]
> mvh Leony..........Se mit casemod:
> http://home.worldonline.dk/~vinci/
> Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Hejsa

tjaee jeg købte den lidt dyrer udgave som TDC også har (999,-kr) et kiss
Wireless, og jeg har kun været tilfreds, billede og lyd er 100% ok,
det skal dog siges at jeg kun har en enkelt væg og ca 8 m mellem sender og
modtager, jeg har endnu ikke testet større afstande.
sættet har nogle gode finesser,
så som 4 kanaler der gør at man kan have 4 sendere og skifte imellem dem,
der ud over er der "IR mus" som gør at man kan bruge fjernbetjeninger til
udstyr som står ved sender fra stedet hvor modtager står, en dejlig finesse
for en doven hund som mig

Med Venlig Hilsen
Gert Møller