musproblem, hjælp...
Fra : Morten

Dato : 04-07-02 21:39

Min mus er begyndt at gå mig på nerverne...
Jeg har et Logithec desktop cordless 2001 optic ( eller hvad det nu hedder,
det sorte sæt )

Det er lidt svært at beskrive, men det er som om den"mister" signalet hele
tiden. hvis den har holdt stille i bare et halvt sekund, så skal man
"aktivere" den igen ved enten at trykke på en knap eller lige løfte den en
smule fra måtten før den vil igen.
Det er vanvittigt irritende.

Musen har virket fint lige indtil nu.
Jeg har prøvet at opgradere mouseware og bruger nu den nyeste.
Jeg har endda formateret hele skidtet (win98)
Skiftet batterier
skiftet underlaget
brugt den både i usb og ps2
prøvet at rense den nedenunder
,samme resultat

skal jeg have den byttet eller hur?

mvh
Morten

Fra : Miu

Dato : 05-07-02 12:56

Har selv samme sæt... Tror nu nok det er meningen for det er vist nok en
batterispare funktion der ligger i musen så den går i "dvale"

Miu

Fra : Madsen

Dato : 05-07-02 15:13

Morten skrev:

> [...]
> sekund, så skal man "aktivere" den igen ved enten at trykke på en
> knap eller lige løfte den en smule fra måtten før den vil igen.

Jeg kæmpede med det samme i starten da jeg fik sættet.
Musen går på strømbesparelse efter et stykke tid, men det er en
god idé at få fat i et hvidt underlag til den. Prøv også at variere
afstanden til modtageren.

Madsen.

Fra : Morten

Dato : 05-07-02 15:52

Keg har været hos min forhandler med den og de testede den og gav mig ret i
at den var defekt, heldigvis. Den gik så hurtigt "i dvale" eller hvad det nu
var at den var totalt ubrugeligt´.
Jeg for en "ombytter" når de får den hjem på lage igen i næste uge, men tak
tak alle for deres svar.

mvh
Morten