program til TV-out
Fra : Michael Thomsen

Dato : 04-07-02 19:01

Hej

Jeg søger et program som kan gøre at jeg kan se billedet på min skærm og tv
samtidig. Jeg bruger Nvidia drivers, men de kan ikke gøre det.. Der er kun
billed på TV!

Mvh Michael

Fra : Michael Petersen

Dato : 04-07-02 20:05

Michael Thomsen wrote:
> [...]
>
> Jeg søger et program som kan gøre at jeg kan se billedet på min skærm
> og tv samtidig. Jeg bruger Nvidia drivers, men de kan ikke gøre det..

Det kræver at dit kort understøtter Tvinview (eller hvad det nu hedder) Det
er langt fra alle Nvidia kort der gør dette. Hvis det bare har tv-out er det
højst tænkeligt enten/eller

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Michael Thomsen

Dato : 04-07-02 20:26

Jeg har et Geforce 3 Ti200 med TV in/out

Fra en Medion P4 computer.!

Mvh Michael

Fra : Klitgaard

Dato : 04-07-02 21:25